Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 9296
Norske kanaler stopper visst med analoge sendinger til parabol om ikkje så lenge.. trur det var denne veka.

Men ein i klassen snakte om at han skulle få seg piratkort til den digitale parabolen sin, for det var visst enklare og lage piratkort til digital parabol. For der skifta dei aldri kode.. eller noke sånt. Og så skulle han visst få inn over 2000 kanaler..
Er dette her berre oppspinn, eller er det sannhet i det ?

- Grinder
juuuhuuu... jeg har pirat kort til digital parabol... =)
har over 3500 kanaler.. men fy faen og mye dritt det er ogsaa..
de skifter koder. men med de fleste piratkort til digital parabol så er det auto-update (laster ned kode automatisk)
jasså ja...peiling på hvordan jeg kan lage et slikt?? goldcard eller 1pic kort?
det er gold card, uten chip og hele pakka. det kule er jo at man
har auto update på korta. men korta er billig og lett og få ta i.
men jeg driver ingen langing.. så da må du høre med andre..!
ok, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse kortene ,og hvilken brenner jeg må ha for å brenne de..har millenium brenner
http://www.d2mac.com/ syntes jeg at man finner veldig mye
bra.. ta deg en tur dit, Red Hat og se deg omkring
takker..prøver det jeg..
det kan nevnes at viasat ticket virker strålende med gullkort.
Opprinnelig postet av matrix
juuuhuuu... jeg har pirat kort til digital parabol... =)
har over 3500 kanaler.. men fy faen og mye dritt det er ogsaa..
Vis hele sitatet...
Hva slags CAM(er) er det du har ? Og hvilken/hvillke sattelitt(er) bruker du? (jeg mistenker nemlig at du får inn gratis kanalene på Astra satelittene og lengre vestover...)
Tell me !
vet ikke. det er onkel som driver med
Vil det si at det IKKE går å få piratkort til
canal digitals DIGITALE sendinger i norge?

Ja eller Nei?

dunkern
conax ?
viaccess ?
seca ?
irdeto ?

satelitt oversikt finnes på: www.lyngsat.com
@dunkApunk


det finnes ingen hex filer som er offentlige til canal digital i norden!

men det finnes hex filer til viasat digital.
Opprinnelig postet av Gubbe
det kan nevnes at viasat ticket virker strålende med gullkort.
Vis hele sitatet...
blir viasat ticket gratis med piratkort eller blir telefonnummeret loggført
OKay etter å ha klikka meg gjennom masse fancy eye candy er jeg klar for å skrive litt

at*bull*sjo

La oss nå se..

3500 Kannaler?

Gi meg en eller annen måte jeg kan kontakte onkelen din på.. Jeg vil ha et slikt kort som funker på 3500 kannaler, og over flere forskjellige crypto systemer.


D-BlooD
har du hørt sangen dream dream dream, where i was born... *traaalaaalaaa* oversett den til norsk så har du svare på posten min.. =)
@Red Hat

Du skal ikke ringe med dekoderen når du bruker piratkort.
Grunnen til det er at alle kodene ligger inne på piratkortet

tøft eller?


du skal trykke på INFO 3 ganger hvis du har en sagem boks..
andre recivere bruker EXIT knappen..

lykke til
joa genialt...men hvilke filer bruker du??viaccess eller?? noen som har roen på dette og kan hjelpe meg gjennom denne brenneprosessen?? hvordan oppdatere?
Man får prøve å finne ut hvilken satelitt som har 3500 kanaler først...

De to største breddegradene for satelitter er:
*Hot Bird 1-5 @ 13,0 grader øst
*Astra @ 19,2 grader øst

Hot Bird har godt over 100 digitale FTA kanaler, pluss noen analoge PAL og ett lass med radio stasjoner.
I tillegg komer de kodede sendingene er kodet med følgende kryptering:
*Mediaguard
*Cryptoworks
*Viaccess
*Powervu
*Irdeto
*Conax
*Betacrypt
*DMV
*Nagravision


Når det gjelder Astra satelittene:
Her er det noen ukodete digitale sendinger pluss massevis av PAL kanaler. Dessuten er det en del kodete digitale sendinger...

Eurobird & Astra 2A/2B/2D @ 28,2 grader øst er hjemmet til britisk Sky Digital... (jeg vil nesten betale massevis for å få tilgang på de kanalene )


Nå er det ikke alle disse krypteringene som er cracket, men hvis man tar dem som er cracket + ukodete signaler digitalt/analogt så får man en masse (unødvendige) kanaler.
(men det finnes ei noen kort som kan skaffe 3500 kanaler, man skal ha rimelig mange hoder på parabolen for å få så mange kanaler) LES : PENGESLUK
wiz: du trenger ikke å sløser bort penger på mange hoder. vi har 2 hoder, og motorstyrt parabol. har alle satelittene (tror jeg), og en jeg kjenner har alltså fjernet en brikke inne i tuneren slik at meny minne som vanligvis er 2000 kan man legge til 10000 kanaler eller musikk/tv kanaler. vi har lagt inn 3532 for å være nøyaktig. mange kanaler har vi tatt bort som det ligger veldig masse piss på. han jeg kjenner cracker kodene selv sammen med en stor gruppe han er med i. jeg er ikke noe parabol g33k, men jeg prøver å svare for meg siden dere spør =) håper du forstår det jeg prøver å si...
Dumme meg
Glemte av fenomenet motorstyring
akkurat..! meg rett og du feil. *GLISE*
@WIZ

DU KAN FÅ KJØPT SKY KORT I NORGE !


http://www.tveco.no/shop/tilbud_default.htm

Grundig Sky Digibox GDS-300/310
Vi har fått inn et parti digitale Sky mottakere for mottak av Sky Digital fra Astra 2 på 28,2° øst.


Mottakeren har fjernkontroll, RF modulator, 2 scart kontakter, EPG og modem for interaktive tjenester fra Sky.


Tilbud på komplett SKY DIGITAL pakke
med 100 cm parabol kr. 6.990,-

-----

og det er i NORGE!
Opprinnelig postet av Gubbe
@WIZ

DU KAN FÅ KJØPT SKY KORT I NORGE !

...

og det er i NORGE!
Vis hele sitatet...
Nice!
Men to ting; selger dem ikke bare mottaker utstyr og ikke abonnement? (har ikke kjente i UK heller...)
Dessuten har jeg 6990 kr for lite for øyeblikket ...

*sette i gang å spare*
wiz: 6495,- koster det for en nokia motorstyrtparabol... go ahead make my day =)
du får ringe og spørre da !
det koster jo ikke mange tellerskrittene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen her som kan skaffe meg et piratkort til digital parabol??? Trenger flere kanaler uten å måtte bruke hundrevis av kroner.
Fant dette på nettet i dag:

07.10.2001: Conax kryptering knekket?
Ryktene svirrer nå om at Canal Digital Norden's digitale krypteringssystem "conax" er knekket. Ifølge diverse kilder skulle det være mulig med ett såkalt pic eller atmel kort, å åpne alle kanaler fra canal digital. Softwaren som disse kortene programmeres med, finnes kun i enkelte "hackergrupper" og kommer neppe til å bli tilgjengelig på internettet på en stund, sånn som tilfeldet er for canal digitals analoge kanaler nå. De siste av Canal Digitals betalingskanaler stopper sine analoge sendinger den 1.November 2001.
Jeg er mildt sagt forvirret av all info. som har kommet her..

Funcom brenner og funcom kort (se hammar.no). Er det dette du kan bruke for å brenne digital kort?
Jeg har i dag parabol på canal digital, må jeg snu parabolen
for å få inn viasat isteden?

du må ha VIACCESS dekoder eller cam får å se viasat.
@ Kong_Tom


hvor fant du det med conaxen hen?
Opprinnelig postet av Gubbe
du må ha VIACCESS dekoder eller cam får å se viasat.
Vis hele sitatet...
holder det å kjøpe slik modul som du kobler til eksisterende
nokia\canal digital parabol?
fant det på : http://www.bokkis.f2s.com/
Ligger under rykter.
Opprinnelig postet av Kong_Tom
fant det på : http://www.bokkis.f2s.com/
Ligger under rykter.
Vis hele sitatet...
Rykter er ikke til å stole på...
Men hvis det er sant da skal jeg se på de forbudte KIOSK kanalene
@ Sir Cam

noen digitale dekodere kan oppgraderes med CAM'er andre ikke..
sjekk om din dekoder har en slik inngang...

eventuellt ta kontrakt med din radio\tv forhandler...

du slipper å si at du har tenkt å se viasat ticket med piratkort
Opprinnelig postet av Sir Cam


holder det å kjøpe slik modul som du kobler til eksisterende
nokia\canal digital parabol?
Vis hele sitatet...
Ikke hvis det er de leie-mottakerne til Canal Digital du mener...
Opprinnelig postet av elukS


Ikke hvis det er de leie-mottakerne til Canal Digital du mener...
Vis hele sitatet...
Dette vakke mitt spørsmål... Det var dunkApunk som ikke klarte å sette ronkepølsene sine i system slik at han logget på med eget brukernavn...

Noen som har lyst til å tjene seg noen hundringser? PM meg viss du har piratkort til salgs til digital Viasat (gjerne canal digital også)
Hvorfor ikke investere i eget brennerutstyr? Du får jo komplett pakke fra 698 og oppover.
Hvis du alikevell må betale 300-400 kr for et pirat, kan du jo heller kjøpe utstyr og slippe å måtte levere kort til oppgradering osv.

Pakke fra www.hammar.no

Millenium 2001 Programmerer Tilbuds Pakke
Produsent:
Varenr.: 141525


Ny og forbedret utgave av Millenium programmereren. Meget brukervennlig programmerer for PIC16F84 og 24LC16 (Goldcard, Bluecard og Wafercard). Kobles i com-porten på din pc. Strømforsyner (12VDC + i senter) og seriellkabel er inkludert. I tillegg får du med 1 stk Goldcard!



Bare en ide...
Sist endret av Kong_Tom; 21. november 2001 kl. 16:36.
Opprinnelig postet av Prazor
Noen som har lyst til å tjene seg noen hundringser? PM meg viss du har piratkort til salgs til digital Viasat (gjerne canal digital også)
Vis hele sitatet...
Jeg sier det enda en gang til. Piratkort som virker til canal digital kan du ikke få tak i. De har ikke klart å knekt kodene.

Men ryktene sier at all canal digital kanaler skal over til viasat og da får man alt man vil ha på piratkortet... =)
Canal Digital over til viasat? Mener du at viasat tar over for canal digital eller at canal digital skal gå over til viacess kodesystem?
Opprinnelig postet av Kong_Tom
Canal Digital over til viasat? Mener du at viasat tar over for canal digital eller at canal digital skal gå over til viacess kodesystem?
Vis hele sitatet...
Ingen av delene:
Canal Digital er større enn Viasat og hvorfor skal CD bytte til en kryptering som er cracka og de allerede har en kryptering som ikke er kryptert...
Jeg er enig med deg der. Men da ble i allefall ikke jeg klokere om den uttalelsen fra matrix anngående "Men ryktene sier at all canal digital kanaler skal over til viasat og da får man alt man vil ha på piratkortet..."
wiz og kong!
canal digital skal gå over til viacess kodesystem i ettertid!
Onkelen min jobber nemlig for viasat, vet ikke helt hvem som har mest peil, han er dere!! n00bz.. det er jeg 120% sikker på. rykte har svevet i lufta lenge, men det skjer ikke med det første. Så ikke kom her og tro dere vet no dere ikke vet for å si det sånt..
Arrrgh.. ! begynnre å bli småhissig.. Ikke stygt ment, men jeg skriver ikke noe jeg ikke vet. Da skriver jeg at jeg vet ikke eller tror det, etc..
Nå passer du deg, for pappa'n min er sterkere en pappa'n din...

Hehe. Neida, kødder. Mulig at du har rett, men du kalte det jo et rykte. Og det er ikke bestandig like mye i dem. Og det virker jo merkelig at de vurderer å gå fra et forløpig u-hacket system og over til viaccess allerede før conaxen er hacket. Jeg vet at det har vært et omdiskutert tema angående de forsjellige kodesystemene. Dette blir behandlet av et samarbeidsutvalg kalt NorDig, men omhandler ikke viaccess mot conax, men standardene open tv kontra media highway som er forsjellige standarder for interaktive tjenester på digitalt mottakerutstyr.
kan jo lage dine egne kort.
gå på www.keycard.no
Opprinnelig postet av matrix


Jeg sier det enda en gang til. Piratkort som virker til canal digital kan du ikke få tak i. De har ikke klart å knekt kodene.
Vis hele sitatet...
Feil..
Canal digital er knekt.. dvs at de store guruene i parabol verden har finni en måte å klone orginal kortene.
Men du finner ikke noen hexfiler til conax systemet ute på internet da det er vanvittig med penger å tjene på å ikke slippe ut noen hexfiler.
Disse kortene kan du få kjøpt fra england og de skal vistnok være autooppdaterende da det er klonet fra orginalkort. Prisen på de ligger på 2-3000kr.
Conax hexfiler til gullkort kommer helt sikkert til å bli slippet ut public men det kan ta tid.

Det nærmer seg snart jul.. kanskje de store piratene finner på noe da. Slikt de gjorde med den autoopdaterende hexfila Canix som kom ut julaften 1999 eller 98.. men den funka bare på det analoge systemet i 2-3 mnder til en knalle gikk public med management key'en ... Da tok det ett par dager til det ikke virka lenger. Det er altid noen som må ødelegge for andre

Cdflame