Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2947
Jeg sitter jeg i sengen min og trenger virkelig noe i blodet før jeg knekker her..!
Jeg sitter med gromset fra en halv biskeben jeg prøver og koke i stad, men "pilla" og vannet bare skillet seg så fort det sluttet og boble, men ikke F@%# at jeg kaster det så det skal i systemet mitt NÅ!
Men sitter også med en halv Apodorm og to Stilnoct i tillegg..
Har skutt av og på i 9 år nå, så har noe erfaring og kunnskap, men har ikke hatt disse pillene tilgjengelig før når jeg har vært så desperat som jeg er nå..

Pliz, jeg trenger absolutt ikke en "peptalk" nå, kun de beste tipsene for at jeg skal være tryggest mulig atm..

Pliz hjelp raskt for jeg vet ikke hvor mye lengere jeg greier og vente..

Kan Apodorm skytes? Og om så, må det kokes, og hbor lenge?
Og hva kan jeg gjøre med gromset fra biskebenet?

Over 50 har sett innlegget mitt og ikke 1 respons???
Wtf? Trodde vi skulle hjelpe hverandre her jeg, men men..
Sånn gikk det.
Sist endret av GirIkkeOpp; 16. mars 2021 kl. 09:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet ikke. Har bare knaska det. Evn insjiser rektalt? Det er hvertfall tryggere enn å insjisere noe i åre som ikke kan insjiseres i åre
Trådstarter
4 0
Takker så mye for et svar, bare det i seg selv hjelper noe ♡
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av GirIkkeOpp Vis innlegg
Over 50 har sett innlegget mitt og ikke 1 respons???
Wtf? Trodde vi skulle hjelpe hverandre her jeg, men men..
Sånn gikk det.
Vis hele sitatet...
Slapp av det er et kvarter siden du posta! . Folk sitter ikke lysvåken på freakforum kl 9 på moran for å svare deg. Av de 50 så tipper jeg 40 er uregistrerte brukere og av de 25 fra random google søk som ikke engang kan norsk. Så av de 10 gjenværende er det få med kunnskap nok, kanskje mest tech nerder på hjemmekontor og et par tre søvnløse folk som meg som har døgna. De som skyter dop og har kunnskap nok er nok ikke mange av innpå her så tidlig og så kort tid etter du postet innlegget. Man må regne med noen timer eller par dager før svar og kan ikke kreve svar heller. Skjønner du vil være trygg men ikke ta den sutretonen bare fordi ingen svarte deg innen 16 minutter etter du posta...
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av GirIkkeOpp Vis innlegg
Takker så mye for et svar, bare det i seg selv hjelper noe ♡
Vis hele sitatet...
Fint. Vær trygg og heller safe than sorry!

En tanke jeg kom på nå kanskje disse sprøyterommene kan svare på sånt om man ringer? Det burde vært en slags hjelpelinje
Trådstarter
4 0
Dette er mitt første forsjøk på disse forum greiene, så viste ikke hva og forvente, så når jeg så at tallet bare gikk opp, men ingen svar, så forsto jeg ingenting ^^'
Trodde jeg ble ignorert, så reagerte vell litt vell fort og hardt og det beklager jeg.

Men takk for tips tar det til meg��
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av GirIkkeOpp Vis innlegg
Dette er mitt første forsjøk på disse forum greiene, så viste ikke hva og forvente, så når jeg så at tallet bare gikk opp, men ingen svar, så forsto jeg ingenting ^^'
Trodde jeg ble ignorert, så reagerte vell litt vell fort og hardt og det beklager jeg.

Men takk for tips tar det til meg��
Vis hele sitatet...
Jobb med selvbildet ditt enten den ene eller andre veien. Om du hadde blitt ignorert i 15 minutter av fremmede folk på internett er det uansett ikke personlig, men ingen kan heller kreve andres engasjement eller omsorg.
Åkei. Så når det gjelder tabeletter som er vanskelige å skyte har jeg hatt noe suksess med settle metoden.
Altså, tabeletten må kunne løses opp i vann, da.
Man løser pillen opp i vann. I et reagensrør helst. Så lar man det stå en stund slik at grumset legger seg på bunnen, så syger man forsiktig opp det klare vannet oven for. Uten at grumset på bunnen kommer med.
Så filtrerer du det. Og så bruker du det.
Pleide å gjøre dette med Kodeintabeletter. Vet ikke hva det virker med. Vær forsiktig.
Edit: Føler det er kanskje bedre at jeg sier dette enn at noen blir frustrert og skyter en masse grums. For jeg har sett folk gjøre det.
Sist endret av Arex_x; 16. mars 2021 kl. 09:25.
Trådstarter
4 0
Takker for tips Arex ��
Tar det til meg.
Uansett hva jeg velger nå så kan man aldri få for mye info/tips ��

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jobb med selvbildet ditt enten den ene eller andre veien. Om du hadde blitt ignorert i 15 minutter av fremmede folk på internett er det uansett ikke personlig, men ingen kan heller kreve andres engasjement eller omsorg.
Vis hele sitatet...
Jobber med saken. Og nei jeg kan ikke kreve noe av noen i det hele tatt. Vet det.
Beklager så mye.
Sist endret av KjemikalieX; 16. mars 2021 kl. 16:24. Grunn: Ødelagt sitat
Neste gang så gå på google og skriv :skyte apodorm freak. Da får du opp masse tråder ang det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En tanke jeg kom på nå kanskje disse sprøyterommene kan svare på sånt om man ringer? Det burde vært en slags hjelpelinje
Vis hele sitatet...
Det finnes, og kalles for rustelefonen. Nummeret er 915 08 588.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
Det finnes, og kalles for rustelefonen. Nummeret er 915 08 588.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg men gir de råd om hva son kan skytes og ikke og andre direkte instrukser? Trodde det var mer en støttelinje for de som trengte noen å prate med. Supert hvis du har rett, var jeg ikke klar over isåfall!
Need for Speed
Anakonda's Avatar
7 2
RUStelefonen er en råd- og veiledningstjeneste for rusrelaterte spørsmål, men gir IKKE brukerveiledning.
▼ ... over et år senere ... ▼
Need for Speed
Anakonda's Avatar
7 2
Når det er sagt så er det en tynn linje mellom skadereduksjon og det å ikke gi brukerveiledning. RUStelefonen har dessuten byttet navn til RUSinfo