Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2999
Heisann, Etter og ha tatt ca 0.7 med noe middels god amfetamin her lurte jeg på hva som er forskjellen på vanelig Gate Amf og rus vs Metamina rus?

Er det akkurat samme? Har lest litt rundt på nettet og sett at Metamina er det Dexamfetamin i ? Er dette bare ett ord legene bruker for få det til og hørtes mildere ut?

Jeg har diagnosen ADHD og har prøvd både Ritalin og concerta men likte ikke bivirkingene så har sluttet på dem. Men tenker jeg nå skal ta og bestille en time for og høre om det er mulig og få prøve ut metamina, legen vet at jeg har vært " hasj misbruker" i mange år, kan dette bli ett problem med feks, avhengihet?



Er det nedtur på stoffet?



Takker for svar: D
Need for Speed
Anakonda's Avatar
7 2
Metamina inneholder dekstroamfetamin. Amfetaminen du får på gata, inneholder gjerne flere slaggstoffer. Det kan være legen din reserverer seg for å gi deg et amfetaminpreparat, så lenge han/hun karakteriserer deg som rusavhengig. Det kan evt løses med urinprøver.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg synes det er stor forskjell på rusen.

Amfetamin gjør at jeg føler meg speeda på en litt slitsom måte, hodet mitt blir lett kokt og nedturen er ofte kjip. Det er vanskelig å få ned mat og jeg sliter med å sovne etterpå.

På metamina derimot, blir jeg speeda uten å bli tent, rusen føles behagelig og formen er god lenge etter at virkningen er borte. Jeg kan spise om jeg vil og sovner uten problem.