Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 8549
Kjøpte cyberpunk. Hardwaren min er bitte litt utdatert, men ikke så mye at det ikke skal gå an å spille cyberpunk på lavere innstillinger. skjermkortet mitt er nvidia geforce gtx 1060 6gb. det med grafisk spill opplevelse er mindre viktig for meg. det er viktigere å spille spillet.

Har lagt merke til litt mouselagg på cyberpunk uansett hvor lavt jeg stiller inn grafikk innstillingene. ikke mye, men litt. tenker det kanskje har med en eller annen innstilling å gjøre. jeg klarte å fikse mouse laggen i witcher for lenge siden med bare ved et tasteklikk. lurte på om det er lignende i cyberpunk?

vil bare si også at det er bittelitt button lag også. en slags universal lag der spillet bruker lang tid på å respondere på det jeg gjør. blir det bedre hvis jeg innstallerer spillet på en SDD disk fremfor en HDD disk?
Sist endret av Munin369; 20. desember 2020 kl. 15:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøv å deaktivere vsync. Du kommer til å få screen tearing, så er nok ikke en løsning. Men er lett å sjekke om det blir noen bedring.
Tusen takk!

Det hjalp litt på musen på selve options screenen. Men in game er det fortsatt bittelitt lagg. Spillet bruker litt tid på å respondere det jeg gjør med mus og tastatur. Selvom jeg tar oppløsningen så langt ned som mulig også.
Sist endret av Munin369; 26. desember 2020 kl. 21:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hele spillet i seg selv er en gedigen bug, det blir nok fort bedre så fort ting blir patchet og oppdatert og vi sitter igjen med spillet vi ble vist og lovet.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hele spillet i seg selv er en gedigen bug, det blir nok fort bedre så fort ting blir patchet og oppdatert og vi sitter igjen med spillet vi ble vist og lovet.
Vis hele sitatet...
men spillet kjörer smooth hos folk jeg kjenner som har veldig bra pc. alt i ultra.
Er mouse smoothing aktivert? Det må du slå av. Hva slags skjerm har du?
Sitat av Munin369 Vis innlegg
men spillet kjörer smooth hos folk jeg kjenner som har veldig bra pc. alt i ultra.
Vis hele sitatet...
Spillet kjører ikke smooth hos noen uansett hva de påstår. Selv CDPR sier jo at spillet ikke er som det skal være og kjører langt dårligere enn hva som var meningen.

Ja, grafikken er sikkert pen på ultra den, men det er nå det eneste også.