Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 866
Etter at jeg formaterte og la inn W2k igjen, virker det som musa er bokstavlig talt borte. Det er ikke å se på skjermen, skjer heller ikkeno om jeg rører, banker eller slår på musa. Det er en logitech Cordless optical, men det spiller ingen trille om jeg kobler den på PS/2 porten (med overgang) eller USB-porten..

Det rare var jo at musa er ikke engang på skjermen?
Better than thou.
Prøvd å legge inn driverene? Fulge garantert med en cd når du kjøpte musa.
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Ja, mouseware...
Har aldri hatt trøbbel med den før, men strax jeg setter i en annen mus jeg har, usb den og, så kommer den opp med en gang..

Men pytt. Får legge in XP alikevel da..
på trådløse mus, er det alltid en liten knapp på undersiden av musa og på motakeren.
trykk litt på de så burde den nok funke
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Jeg har hatt trådlås mus i circa 2 år nå, men har aldri hatt problemer med noe sånt. Nå, da jeg la inn XP igjen, fikk jeg en merksnodig feilmelding:



Før hadde jeg bare kunnet huke den på, så hadde windoze ordnet resten... Sjangs for at den har blitt utsatt for statisk?
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Fikk fixet det alikevel... Alt som mAtte gj0res var A legge inn XP pA nytt ...