Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1034
original reprint
xaff's Avatar
Vel, Jeg har et lydkort, nærmere bestemt et Creative PCI 512. Med surround. Har allerede Et anlegg koblet til, men nå vil jeg ha to høytalere, eventuelt et komplett høytalersett. Men har veldig begrenset budsjett. Og er veldig fornyød med, *sukk* JVC anlegget.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
holder med den ene posten. vi så den den første gangen.

men mener du at du har jvcsaken koblet til stereo foran, og nå vil du ha stereo bak også?
Sist endret av Gusto; 28. april 2002 kl. 22:44.
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Gusto: Nemlig.

(Skal huske det til neste gang. *slette post*)
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
du kan gjøre det slik som jeg har gjort. tatt stereo foran og stereo bak og koblet til hver sin forsterker med 2 høyttalerkasser koblet til hver forsterker. 4 point surround. og hvis du ikke synes det er så viktig med god lyd bak kan du bare koble til noen gamle pchøyttalere.
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Det er viktig med god lyd bak også, så jeg kan ikke bruke noen gamle høytalere. Og kjøpe et nytt anlegg (forsterker og høytalere) blir for dyrt. Lurte på om det var noen sånnne saker som man får 2 høtalere + basskasse med som er dugelige.
for 4000,- får du to fete infinity høytalere
2x proson til 1000kr eksl. forsterker.. www.proson.se .. sikkert mange som blir 'sure' på meg nå, men jeg vil si at til sånn bruk er det et bedre kjøp med f.eks. proson enn infinity.. (billigere og ganske bra allikevel)

[liten edit] Se evt på 'proson högtalare eller 'design 2000 reality'... -ikke- genexxa og jws.. det er jall [/liten edit]
Sist endret av nalle; 28. april 2002 kl. 23:05.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gammel Traver
lockhead's Avatar
du kan jo kjøp noen PC-høytalere, kosta sånn 600,- for 4+1 fra creative. www.psdata.no...
lol, tror han har fiksa det nå liksom
original reprint
xaff's Avatar
Trådstarter
Egentlig ikke.
Opprinnelig postet av nalle
2x proson til 1000kr eksl. forsterker.. www.proson.se .. sikkert mange som blir 'sure' på meg nå, men jeg vil si at til sånn bruk er det et bedre kjøp med f.eks. proson enn infinity.. (billigere og ganske bra allikevel)

[liten edit] Se evt på 'proson högtalare eller 'design 2000 reality'... -ikke- genexxa og jws.. det er jall [/liten edit]
Vis hele sitatet...
Genexxa er ikke jall, kjøpte det for to år siden, funker som faen!