Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 987
Det har ikke jeg, noen som kan anbefale meg noen
produkter. Jeg tenkte å kjøpe komplett anlegg (forsterker, cd/dvd, høytalere, kabler)
prisklasse 10 000 - 15 000
Better than thou.
Kommer vel litt ann på hva du skal spille, selvom du sier HiFi. Mener nemlig å huske at du hørte mye på klassisk musikk..? Bruker liksom ikke samme anlegg til Bach som Scooter liksom.
Kommer helt an på hva du skal ha.. altså, type anlegg. Ettersom du skrev cd/_dvd_, regner jeg med at du skal ha 'hjemmekino'? I tilfelle må du selvfølgelig kjøpe Dolby Digital 5.1... men, hvis du bare skal høre på musikk får du forsjåvidt mer lyd for penga hvis du kjøper stereo. Iallefall generellt..
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Opprinnelig postet av Carlo
Kommer vel litt ann på hva du skal spille, selvom du sier HiFi. Mener nemlig å huske at du hørte mye på klassisk musikk..? Bruker liksom ikke samme anlegg til Bach som Scooter liksom.
Vis hele sitatet...
Hvem faen er det som bruker anlegget til scooter uansett?
Hvem faen er det som bruker anlegget til scooter uansett?
Vis hele sitatet...
Tydeligvis ikke alle som sjønner at ikke alle har samme musikksmak
Enkelt og greit. Bruk dine egne ører!
Du kan få en del for den prisen, men skal du ha surround blir det kanskje litt lite.
Jeg liker hi-fi klubben, men ikke alle er enige med meg.

MEN! jeg gå å lytt til forkskjellige ting og ikke la folk innbille deg at du hører ting du ikke hører....
Til 10-15k burde du kunne få deg et fra Hi-Fi Klubben , de er øverste myndighet på området.

Ellers er det jo bare å gå på elkjøp, bonus, whatever...
jeg vil annbefale Dali 5505 . de er forholdsvis gode for prisen. så kan du finne deg en billig forsterker som klarer å drive dem bra. men jeg ville nok gått å spurt på hifi klubben.
For høytalere ta deg en tur in her.(Eltek/Dynabel) Her har de høytalere fra budsjettklassen til high end. Det hjelper viss du har praktiske kunskaper pga. du kan bygge høytalerene selv(valg). Ekstremt gode kvalitet. Bestill en katalog...