Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 905
Jeg har lasta ned ei .wmv fil som er en parodi av en musikkvideo, der dem også har gjort om på sangen. Det jeg lurer på er hvordan og hvilke programmer jeg kan bruke til å bare recorde lyden i den film fila og lagre den som en mp3, ogg, wav eller noe sånt. Noen som har peiling på hvordan dette gjøres? Er ny på dette området.
hmmm, det er lagt inn ei sperre i .wmv filene (du får ikke konvertert lyd eller bilde)....vet ikke hvordan det gjøres
Trådstarter
Må nå finnes en hack eller noe sånt som får opp en sperra.
kjøp deg en jack to jack kabel, stapp den ene enden inn der du normalt stapper høyttalerne og den andre inn i lyd inn. så spiller du filmen samtidig som du tar opp fra lyd inn med ditt yndlings lyd-opptakningsprogram

Ja forresten, jack to jack er en liten ledning som har pc-høyttaler plugg i begge ender.
Better than thou.
Eller han-til-han som det også heter. En gheykabel.
Trådstarter
Hvor mye koster det for en sånn kabel?
hvis du har live lydkort saa kan du kansje bruke whatuhear funksjonen...