Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1003
prøver å få tak i drivere til min viewpoint skjerm, den er vel blitt 3 år gammel, men da jeg leter etter websiden deres, finner jeg bare en sprø side som ikke har noe med skjermen min å gjøre. http://www.viewpointmonitor.com

kan de ha konka eller noe sånnt?

eller hvis noen vet bedre, let me know
Kan hende de har skiftet navn, hvis du har modellen så søker du bare på det i yahoo eller google
prøv drivershq.com
Trådstarter
og hadde det bare vært så enkelt.

modell: VP1770 VA TCO
modellnr: J71A

os: win2k.
Kan du ikke bruke driveren som W2k har?
har samme skjermen, og drivere til den tror jeg. men jeg er selvsagt hjemme i påsken og har dem desverre ikke her.

uansett tror jeg at jeg bruker de driverne win2k finner til vanlig, funker akkurat like bra i mitt tilfelle.
Trådstarter
den detectes som plug&play, problemet er i thps3 (som nevnt i annen thread) at den vil kjøre monitoren på 120hz, som denne ikke støtter.

har requesta den på drivershq.com, det er vel et long shot, men man kan jo håpe. litt kjipt å spille thps3 i 640*480. (det var et annet problem først med thps, så jeg var ikke klar over dette problemet før nå)

[edit] så ikke den siste posten da jeg posta. det hadde vært kult om du gadd å sende meg de når du kommer hjem og har mulighet. kontakt meg på irc, eller send en pm [/edit]
Sist endret av sorath; 1. april 2002 kl. 03:33.