Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 943
La meg begynne med å fortelle dere at jeg er klar over at jeg er dum.

Når det er sagt kommer problemet/ene mine.

Jeg kom med den ikke fullt så geniale idèen med å ta opp noe fra en nettradio sak med å putte phono kabelen jeg bruker til MD
fra lyd ut , til mic inn i lydkortet mitt. Jeg startet opp lydinnspilling for windows og så (ikke hørte) støy i massevis. Dro ut kabelen, og nå har jeg ikke lyd i det hele tatt. Har sjekket at høytalerne funker, det er lydkortet som er feilen. Er det totalt ødelagt eller kan det fikses, i så fall hvordan ??

På forhånd takk.
veit ikke, det første jeg tenkte var noe som: "han har kortsluttet lydkortet sitt" men det er sikkert 100% feil. Prøv og e-mail lydkort produsenten. Se hva de sier, og gå og klag i butikken der du kjøpte lydkortet (hvis du kjøpte det da )
Trådstarter
Har ikke bygd kortet eller noe sånt nei......

De jeg kjøpte det hos er kjent for sin ekstreme måte å ungå garanti ordningen sin på så dit går jeg ikke uten våpen.

Maile Sound Blaster folka, det er håpløst, har prøvd før.

Kan jeg håpe på at det bare kommer tilbake i morra eller noe ?
Trådstarter
Drit i alt , lyden er tilbake i dag, jippiii
19 mars av foolish
Kan jeg håpe på at det bare kommer tilbake i morra eller noe ?
Vis hele sitatet...
20 mars av foolish
Drit i alt , lyden er tilbake i dag, jippiii
Vis hele sitatet...
sinnsykt bra.. satser på hellet ditt du!!