Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4101
Hei!

Tiden er da inne for at jeg skal anskaffe meg en stasjonær PC.
Har tittet litt rundt på komplett osv, og funnet meg et rimelig og bra setup. Men, det er kun et problem, jeg finner ikke noe kabinett jeg liker, har egentlig ikke noe å si for meg om det er Midi eller Big tower. Derfor lurte jeg på om det er noen butikker i norge som selger PC-Deler. Som f.eks kabinett osv.

Mvh Harkeey!
Komplett selger deler...
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Komplett selger deler...
Vis hele sitatet...
Tror han mener vanlig butikk, ikke nettbutikk.
http://prisguide.hardware.no/kategorier/datautstyr
Sist endret av wtf1337; 16. januar 2013 kl. 19:25.
Trådstarter
Har ikke noe å si om det er nettbutikk, så lenge de har noen awesome kabinett der
sjekk ut, Dustin.no Komplett.no
De har det meste der
Sist endret av iColdman; 16. januar 2013 kl. 19:26.
Sitat av Harkeey Vis innlegg
Har ikke noe å si om det er nettbutikk, så lenge de har noen awesome kabinett der
Vis hele sitatet...
Ok, isåfall er MetKoY sitt svar helt gyldig.
Trådstarter
Å Btw, hvis noen har forslag til kule kabinett, med vindu og grønne LED's, er det bare å rope ut!
Jeg vet bare om komplett og dustin på internett...

Men om du orker reise inn til Trondheim er det en koslig liten butikk på Nardo som hetter Mamoz.. de har ikke all verden med utvalg, men det er hygglige og smarte folk som overfaller deg med engang du kommer inn og spør om du vil ha hjelp..
når de ikke kunne hjelpe meg ga de meg adressen til noen som kunne hjelpe meg..

(så på wikipedia at de har nettbutikk også, så da må du ikke reise helt til Trondheim)

Jeg har hørt mye bra om dette kabinettet... Cooler Master Storm Trooper heter det..
Sist endret av Novice; 16. januar 2013 kl. 19:30.
Trådstarter
Sitat av Novice Vis innlegg
Jeg har hørt mye bra om dette kabinettet... Cooler Master Storm Trooper heter det..
Vis hele sitatet...
Har sett en del på det og liker det faktisk, har også sett på dette dette

Tror nettsidene til Mamoz er nede for tiden, jeg får meg hvertfall ikke inn

EDIT: Kom meg inn på mamoz nå
Sist endret av Harkeey; 16. januar 2013 kl. 19:35.
Hvis du vil til en butikk som selger deler over disk nevner også at Digital Impuls AS har forretning i Trondheim (regner med at de holder lik standard som i Oslo, og da kan jeg anbefale deg å ta en tur innom).
Har vært på Digital Impuls i Trondheim, vil ikke skryte på de det beste utvalget.
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Har vært på Digital Impuls i Trondheim, vil ikke skryte på de det beste utvalget.
Vis hele sitatet...
Ser ikke ut som de har mye på nettbutikk heller...

Sitat av Harkeey Vis innlegg
Å Btw, hvis noen har forslag til kule kabinett, med vindu og grønne LED's, er det bare å rope ut!
Vis hele sitatet...
Anyone?
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av Harkeey Vis innlegg
Ser ikke ut som de har mye på nettbutikk heller...



Anyone?
Vis hele sitatet...
Bitfenix Colossus
Fjortis much?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Mye bedre med et funksjonelt godt kabinett enn et med masse plexiglass og lys. Er vell ikke kabinettet du skal sitte å glo på.
Det er et hav av kabinetter og faktisk hundrevis av dataforhandlere og velge blant, bare i norge. Prøv og bruk Prisjakt som utgangspunkt i stedet. Du kan sammenligne produkter fra alle butikkene og du er sikker på å alltid få den beste prisen

http://www.prisjakt.no/category.php?k=335

Ja jeg vet, pris er ikke alt, men Prisjakt sitt varesøk er faktisk bedre enn det de fleste nettbutikkene har selv.
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Fjortis much?
Vis hele sitatet...
Usaklig. Fant bare frem det TS spurte etter
Trådstarter
Sitat av Zendium Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Enig i at denne var litt vell overdrevent. Er greit med litt lys å
Liker litt Cleane kabinett, med litt lett belysning. Trenger ikke være noe ekstremt overdrevent ;p

EDIT: Skal forresten ha vannkjøling, å da ser det jo litt fett å kunne se inn i kabinettet
Sist endret av Harkeey; 17. januar 2013 kl. 00:07.
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av Harkeey Vis innlegg
Enig i at denne var litt vell overdrevent. Er greit med litt lys å
Liker litt Cleane kabinett, med litt lett belysning. Trenger ikke være noe ekstremt overdrevent ;p

EDIT: Skal forresten ha vannkjøling, å da ser det jo litt fett å kunne se inn i kabinettet
Vis hele sitatet...
NZXT Switch 810 er godt for vannkjøling og har en ganske clean look.