Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 359
Jeg setter sammen en "gammel" pc på nytt. I oppsettet jeg setter sammen kjørte jeg Sapphire HD 6870 i crossfire og det fungerte fint. Når jeg prøver å boote pc'en med de to skjermkortene i corssfire (har instalert catalsyt og CAP, corssfire bridgen er på. Dette skjedde også før catalyst var instalert). Sarter pc'en opp men bilde blir svart og ignen bilde kommer uansett hvor lenge jeg venter. Har prøvd å bytte plass på kortene, blåst ut støv, brukt ny corssfire bridge. Og gjort alt forslått her: http://www.overclock.net/t/1164419/c...-windows-loads , i håp om det kunne funke. Hvis jeg bruker bare ett av kortene går alt bra (altså begge funker alene). Har noen noe forsalg om hva jeg kan gjøre. Dette er noe jeg bare helt enkelt ikke skjønner noe av (Mulig jeg overser en typsik feil som jeg bare ikke har husket, men tviler). Beklager om jeg har miskatoigasert dette.