Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1215
Heisann!
Jeg har daglig sniffet amfetamin de siste 6 månedene, bruker nå ca 0.5-1G som jeg sniffer iløpet av dagen, starter som oftest etter frokost klokka 06:00 og tar min siste stripe rundt klokken 15:00 før jeg reiser hjem fra jobb. Det har pleid og funke fint med tanke på søvn og matinntak osv. Men de siste ukene har det gått veldig utover spesielt søvnen min, er oftest våken ett helt døgn, så sover jeg normalt 1 natt, for så og være våken ett døgn igjen. Og dette starter og bli ekstremt slitsomt for kroppen min. Vil helst la være og slutte på amfetamin helt enda... Så spørsmålet mitt er om noen har noen erfaringer eller tips til hvordan man kan leve så normalt som mulig ved siden av amfetaminbruken? Er det noen metoder som gjør det lettere og sovne etter amfetamin? Vet at det ofte hjelper og røyke en bønne, men grunnet amfetaminbruken har jeg ikke råd til ett daglig bruk av cannabis oppe på det igjen.

Takker for alle svar
Det er ingen som lever et normalt liv og inntar amfetamin i de dosene, så det kan du legge helt på hylla å fabulere om. Blir å ende opp i rennesteinene tiggende for penger. Det har vi sett utallige ganger før. Skjerp deg. Er jo bare å lese av post-historikken din hvor du er på vei.
Sist endret av Hilbert; 4. november 2023 kl. 05:31.
Helt korrekt som hilbert sier
Stimulanter ødelegger søvnkvaliteten. Selv koffein gjør det.

Kanskje du kommer billig unna dersom du tar siste dose kl 12 på dagen, med 1/10 av dosene du tar nå.
Sitat av Cocainelover123 Vis innlegg
Heisann!
Jeg har daglig sniffet amfetamin de siste 6 månedene, bruker nå ca 0.5-1G som jeg sniffer iløpet av dagen, starter som oftest etter frokost klokka 06:00 og tar min siste stripe rundt klokken 15:00 før jeg reiser hjem fra jobb. Det har pleid og funke fint med tanke på søvn og matinntak osv. Men de siste ukene har det gått veldig utover spesielt søvnen min, er oftest våken ett helt døgn, så sover jeg normalt 1 natt, for så og være våken ett døgn igjen. Og dette starter og bli ekstremt slitsomt for kroppen min. Vil helst la være og slutte på amfetamin helt enda... Så spørsmålet mitt er om noen har noen erfaringer eller tips til hvordan man kan leve så normalt som mulig ved siden av amfetaminbruken? Er det noen metoder som gjør det lettere og sovne etter amfetamin? Vet at det ofte hjelper og røyke en bønne, men grunnet amfetaminbruken har jeg ikke råd til ett daglig bruk av cannabis oppe på det igjen.

Takker for alle svar
Vis hele sitatet...
Vanskelig å si mtp kvalitet men jeg vet folk som bruker ca samme dose som deg som sover som normalt. Det er nok litt individuelt.
Søvnkvalitet er nok ikke på topp men en døgnrytme kan man beholde om man er flink og ikke øker dosene i det uendelige.