Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  695 84810
Endelig! Huh.. Sliten nå.
Opprinnelig postet av pÝv
Endelig! Huh.. Sliten nå.
Vis hele sitatet...
Haha sliten? Da burde du prøve deg på Hackits.de

Har allerede nevnt den over

Tror jeg skal lage ny thread
Skjer ikke noe når jeg trykker OK på level 3. Den loader ikke noen ny side, ikke engang error-siden. Står liksom bare helt i ro.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Det er litt av meningen også. Les resten av tråden, står om det. Alle levelene virker.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg fant foresten ut en litt enklere måte å se kilden på i IE når høyreklikk er sperret.
Hold inne venstre musknapp - hold inne høyre musknapp - slipp venstre musknapp - slipp høyre musknapp.

Edit: Fant ut at man bare kan holde inne venstre musknapp når man trykker på høyre musknapp.
Sist endret av Kakcoo; 20. januar 2005 kl. 14:28.
Opprinnelig postet av Kakcoo
Jeg fant foresten ut en litt enklere måte å se kilden på i IE når høyreklikk er sperret.
Hold inne venstre musknapp - hold inne høyre musknapp - slipp venstre musknapp - slipp høyre musknapp.

Edit: Fant ut at man bare kan holde inne venstre musknapp når man trykker på høyre musknapp.
Vis hele sitatet...
Du har og oppe på oppgave linjen valget: View, deretter Source.

Eller du kan skrive view-source:http://www.url.com Men dette om den ligger i temp, altså.. at du har besøkt siden.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Den siste var teit... Den er egentlig idiotsikker, men så ligger passordet "tilfeldigvis" løst.. Dust
hadde jo ikke vært gøy og cracka i 5 dager for å greie siste heller da
Hmm, når jeg skriver inn adressen i sourcen på lvl 3 kommer jeg bare til "don't believe in everything you see..." Er det meningen?

EDIT: Skjønte det etter hvert.. nå sliter jeg med lvl 6
Sist endret av kozak; 22. januar 2005 kl. 00:19.
Jeg står seriøst bom fast på level 3. :S
(Og jeg har nå lest alle postene i denne tråden)
Føler meg n00b som ikke klarer 5'ern, men jeg skal sette av noen timer nå til å prøve den.

Helt sikkert veldig enkel, akkurat som de tidligere levelene, hvor løsning lå rett foran nesa på meg:P
Fatter ikke level 5 for 5 flate øre... Ja, jeg har sett på URL'en og funnet ut at "a hacker must always think above the normal". Hjørnet er også sjekket ut, men jeg finner ikke ut av det... Hint anyone?
Åh herregud, er det rart man plages? Det er jo så simpelt at man ikke engang tenker på det. Level 4, here I come.
fitt lvl4..

lvl4, im giving up.
FAEN, faen, faen, henger på lvl 4, går å henger meg.. kan noen si det?
Er og på lvl 4! Skal eg opna noko i java?

Har ikkje peiling på java! :s
Ikke no java, bare view source.
Hint: /../ betyr ned et directory.

Edit: Hater femmern... HJELP
med view source på lvl 4 står det berre:

<!-- Almost there... -->

og ingenting anna
Opprinnelig postet av Syncmaster959
med view source på lvl 4 står det berre:

<!-- Almost there... -->

og ingenting anna
Vis hele sitatet...
Se nederst i høyre hjørne...
weehee, da klarte jeg også alle sammen
*kuroger føler seg 1337 h4xx0r today:P*
Er jo ikke noe morsomt når alle forteller svarene.

Gaki: Du ligger på topp som norsk på http://www.hackits.de/, men bare vent, jeg ligger ikke langt bak deg Ligger på 3. der nå
hvorfor spør ingen om nr 6? kan jeg få et hint? er det bare jeg som er dum nå?
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Opprinnelig postet av BuzzR
hadde jo ikke vært gøy og cracka i 5 dager for å greie siste heller da
Vis hele sitatet...
Er ikke det jeg mener. Mener at den ikke burde vært der i det hele tatt.

Så lenge du ikke har tilgang på serveren, til å komme rundt PHP (og webserveren), så går det ikke å finne ut passordet. Selv om passordet ikke skulle vært kryptert.
Opprinnelig postet av eldiablo
Er jo ikke noe morsomt når alle forteller svarene.

Gaki: Du ligger på topp som norsk på http://www.hackits.de/, men bare vent, jeg ligger ikke langt bak deg Ligger på 3. der nå
Vis hele sitatet...
Hehe, du skal f**n meg si ifra om du klarer noen jeg ikke klarer, jeg kan hjelpe deg om du trenger det liksom.. står fast på javascriptet.. må ta kvelden.. står opp halv 6 jeg

Men men..
Jeg forstår fortsatt ikke 4'ern jeg.

Har prøvd å lese den i lynx, IE, Opera og FF. Ser ingenting spesielt !
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Gaki: Jeg har gitt dere et hint om hva som må gjøres for å få gått igjennom level 8 på javascriptene. Få printet ut de variablene som sjekkes så er du i boks. Har ikke orket å skrive en bruteforcer til det siste levelet enda men jeg gjør det kanskje i helga. Av en eller annen grunn så har jeg oversett noe rimelig elementært i level2 på crypt, noen hint?

Edit: Jeg prøvde å gjøre om a og b til bits og skreiv inn de tallene de ville representere. Det gikk ikke, så jeg prøvde med bokstavene de ville ha representert og det gikk heller ikke.

Edit: Nevermind, fant ut av det. jeg som kludra med konverteringa.
level 4 level 4...... Hmmm selv med hint, hjelp her i forumet.m finni hele sourcen tilogmed den nede til VENSTRE så fatter jeg ikke dette her du. Ikke engang med litt kaffe i kroppen funka det heller ikke. Nokså ny inne dette med hacking så jeg er nokså stolt uten hjelp annet en HINT på siden kom jeg til lvl 4 da men men...IM STUCK! HELP
Jeg lager level 9 nå.... gleder meg til å få den ut, er vel oppe i løpet av i morra håper jeg ^^
DA ER LEVEL 9 OPPE!
Håper alle prøver den xD
sitter også fast med sourcen på lvl 4

var JavaScript='_'; password=prompt('LEVEL: 4\n Enter password:',' ');
if (password == JavaScript) {
location.href="../../_/" + password + ".php"; }
else { location.href= "../../error.php"; }

Viss eg skjønner det rett så skal passordet vera '_' ?


Men det funker dårlig!
Fjern alle mellomrom i det js vindu som kommer opp
nei no føler jeg meg som en Noob her du. (er det innen passord hacking) Er på level 4 men der blir jeg. Fjern alle mellomromma i javascript vinduet som kommer opp. Men allikavel HÆ
Luric: Du trenger ikke å taste noe passord på 4. Bare se hvor du blir sendt hvis du hadde tastet rett, og gå der selv. Det gjorde ihvertfall jeg
Luric, bare skriv _ så har du klart den ffs, fjern mellommet som kommer opp med en gang
Laurentius; nå kan man ikke gjøre slik du gjorde, fiksa det nettop ^^
ingen som klarer level 9 her eller? den er ikke så vansklig ^^
9'ern var jo simpel
|d13m0b Ja, jeg vet det egentelig.. jeg bare vet ikke helt hva jeg surrer med.. vet liksom hva jeg skal gjøre, men ikke helt hvordan.. eller noe.. *surre* Sitter du fast på noen annen?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Det kan vel tenkes at du faktisk har kommet til det steget der du ikke kan nok til å gå videre. Kan ikke akkurat si jeg sitter fast på noen spesielle levels enda, har ikke hatt tid til å gå videre. Opptatt med real-life også.
Og her sitter jeg og fortsatt sliter med lvl5:P
Er og på lvl 6, men det står jo ikkje kva variabelen you_are_being_tricked står for (som det gjer på lvl 4) så eg kjem ikkje vidare :s
Opprinnelig postet av sjurvaag
Og her sitter jeg og fortsatt sliter med lvl5:P
Vis hele sitatet...
Er så glad jeg ikke er alene. noen hint vis du kommer forbi da!
hmmm, sliter med lvl 9 noen tips anyone?
Er ikke helt god på javascript, men tipper det er noe med function test, men aner ikke hvordan man kan putte variabel verdier inn i en function eller noe.
eller så tar jeg hlet feil her...
Syncmaster959: Use the scroll, Luke...
Opprinnelig postet av Luric
Er så glad jeg ikke er alene. noen hint vis du kommer forbi da!
Vis hele sitatet...
dere er ikke alene...
noen hint til oss?
Masticore: Noen tips til åssen man kommer seg forbi Level5?
synes 8'ern var kulere enn 9'ern :-)
lvl5: den er helt lik lvl 2, finn en txt fil og pass deg for fake variabler
owje xD