Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1210
Hei, tok speed for første gang i går, men fikk aldri noe god følelse, pulsen var høy jeg var varm og fokusert. Sniffa en god mengde og slet med og sove, men fikk aldri noe super effekt, noen som vet hva det kan skyldes? Går ikke på noe medisiner, speeden er for det meste hvit den var fuktig når jeg fikk den men har nå tørker, litt klumpete men knuser når jeg knuser de.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God følelse? Skal man få det av speed? Jeg blir bare speeda, som du nevner her sjøl
Hmm. MDMA ville vært best for "god følelsen".
Mye mulig dårlig forklart/ lite kunnskap fra min siden men føler en veldig svak rus i forhold til det jeg forventet, kan være dårlig varer elns men tenkte bare og høre vis noen viste no
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg likte aldri amf jeg heller, fikk ikke noe god følelse, ble bare giret i huet og små nervøs med en heftig avtenning. Når jeg begynte å skyte det, DA fikk jeg god følelse til tusen og skjønte mer hvorfor folk ble så forelska i det. Men jeg holder fast ved at amf er et dritt stoff, blir bare psykotisk og kjørt i hodet av det.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Riktig" amf gir erkbar eufori i tillegg til rockefoten.
Tipper du fikk et dårlig RC alternativ og\eller koffein med bittelitt amf.
Prøv en ny kilde, hvis du absolutt vil på pepper-karusellen.
Sist endret av Bothrops; 23. september 2018 kl. 01:20.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Tipper du fikk et dårlig RC alternativ og\eller koffein med bittelitt amf.
Vis hele sitatet...
RC eller bakepulver