Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1025
Kan GHB sammenlignes med MDMA/Ecstasy? Har prøvd GHB før men hadde da også tatt ecstasy
Ghb er mer beroligende
Anonym bruker
"Sprudlende Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kan GHB gi "Badtrip" ? eventuelt angst osv under rus?
Nei, ikke badtrip. Spørs litt hvem du har rundt deg kanskje :-p Det du skal passe på er å ikke blande med alkohol eller piller, det kan bli farlig. Og ikke ta en ny kork før det har gått 1 1/2 time. Dette for å unngå å " korke over" Hvis det skjer så sørg for å ha folk du stoler på rundt deg. Man kan lett miste kontroll på ghb

Nei, ikke badtrip eller angst i rus. Det spørs kanskje på hvem du har rundt deg :-p pass på å ikke blande med alkohol eller piller, det kan være farlig. Og ikke ta en ny kork før det har gått halvannen time. Man korker fort over og da er det lett å miste kontroll. Ha folk du stoler på rundt deg.
Sist endret av Faery2; 9. juli 2018 kl. 01:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som nevnt over her så må du ALDRI blande med f,eks benzo eller alkohol, heller aldri redosere før etter en time/halvannen, første gangen jeg prøvde kork var jeg godt full og drakk rett fra flaska, greide krype inn på badet der jeg var og kasta opp (redda trolig livet mitt) ble forsøkt vekka av 3 stk men det nytta ikke så ja vær forsiktig