Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3537
Hvis dere vet om en jævli skummel og ekkel djevel, satan og demon film, så si ifra! Tenker å se en jævli film for å skremme en venninne som ikke trur på satan og lingnende
Djevel, satan og demon finnes ikke.
Det er bare ljug det der.

Hvis hun begynner å tro på disse tingene etter du evt viser henne en skummel film så bør du som venn se til at hun får hjelp ved riktig instans.

On-topic; ekle, underholdene filmer med religion som tema:

Eksorsisten

(Ikke bry deg med oppfølgerene)
Sist endret av olavXO; 21. september 2013 kl. 22:46.
Må være noe mellom himmel og jord
The Rite er en helt kurant film innen sjangeren, du kan jo skremme med at den er basert på en sann historie.
"The Conjuring" som nylig gikk på kino er en utrolig bra film! Skummel, demonsk og utrolig bra laget :-)
Drag me to hell, The Conjuring, Paranormal Activity (de siste er dårlige), The Descent (ikke helt demonisk men fortsatt ganske creepy).
Jeg tror heller ikke på det, men det betyr ikke det at jeg ikke er redd for å være alene hjemme etter jeg har sett slike filmer..
Sist endret av Xernox; 21. september 2013 kl. 23:41.
Den beste demonfilmen er Devil's Advocate. Lite gørr, men demonisk stemning de luxe. Og den vil gjøre et større inntrykk på venninna di enn en hvilken som helst splatterfilm.
Dante's Inferno er en ganske kul animasjons film som er basert på a divine comedy. Handler om en kristen crusader som må til helvete for å finne damen sin. Ganske kul tolkning av middelalder helvete.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=kw8bDRa6Lt4
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Du burde ta en tur innom nærmeste kino å se The Conjuring
A haunting in connecticut, amityville horror, Excorsism of emily rose, (Return to) the house on the haunted hill, the messengers, kommer egentlig ikke på fler atm, da flere er listet opp.

The Devil Inside kan også være grei.
Den grønne mil?
burde vært möderatör
The House of the Devil

"In the 1980s, college student Samantha Hughes takes a strange babysitting job that coincides with a full lunar eclipse. She slowly realizes her clients harbor a terrifying secret; they plan to use her in a satanic ritual."

Filmen er fra 2009 og skremte livskjiten ut av meg. Ikke tror jeg på djevelen heller. Lykke til ^^
Sitat av dropnew Vis innlegg
Må være noe mellom himmel og jord
Vis hele sitatet...
nei.
titegn
Sitat av faceplants Vis innlegg
nei.
titegn
Vis hele sitatet...
Hva mener du med nei? Han bestemmer selv hva slags type film han leter etter.
The Exorsism of Emily Rose.

Handlingen er basert på en virkelig hendelse, hvor en tysk katolsk kvinne døde under en såkalt eksorsisme. Filmen tar også for seg rettsaken mot prestene. I filmen så spiller de av lydklipp (skru ned volumet!) som ble tatt opp av prestene under den faktiske eksorsismen.
The Fourth Kind utfyller dine kriterier.
The Omen er jo en klassiker. Remaken var grusomt rævva, så greit å styre unna den.

The Lords of Salem har jo høsta mye godord i det siste. Både litt hekseri og djeveldyrkelse.
Sist endret av Nekroper; 22. september 2013 kl. 20:15.