Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2556
Hei!

Jeg er interessert i å se et eller annet som tar for seg seiling på havet. Oppdaget at "Berserk Gjennom Nordvestpassasjen" ligger på youtube og kommer til å se det. Allikevel er jeg interessert i andre alternativer.
Jeg er ikke interessert i fiksjonsfilmer - kun reality, og gjerne noe man lærer av.
Har noen noe forslag? Hva som helst, kjør på!

- boblesaft
Hva med de to norske guttene som rodde over Atlanterhavet?

"No. dokumentar. I desember 2011 deltar Trond Bratland Erichsen og hjertesyke Emil Eide i verdens tøffeste rokonkurrranse. På 60 dager skal de krysse Atlanterhavet i en sju meter lang robåt. De har fem tusen kilometer foran seg. En utfordring for utholdenheten, men naturen belønner dem med fantastiske opplevelser"
Sist endret av stagg; 12. september 2013 kl. 17:10.
Det finnes en dokumentar om en 15'ish år gammel jente fra Australia som seila jorden rundt. Husker ikke hva den heter, men den er ganske bra. Illustrerer også ganske godt hva som skjer når et menneske blir veldig lenge alene...
Hun 15`åringen heter Jessica Watson. Finner dokumentaren på google, verdt å se