Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1431
Jeg la nettopp ut en tråd om en amatørkortfilm som jeg har regi på, NÆRKONTAKT: KABUL, OSLO. Tråden er allerede slettet av en moderator, uten noen kommentarer eller meldinger om hvorfor.

Er det ikke lov for filmamatører å skrive om filmene sine her, og er det ikke lov å skrive om norskproduserte amatørfilmer? Isåfall, hvorfor IKKE?
Fordi det fort fører til/er spam.
Regel nummer 1?

Filmen din er heller ikke klar, så hva er det for brukere og kommentere? Sleng den heller ut i skrytetråden når du har lagt den ut.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Fordi det fort fører til/er spam.
Vis hele sitatet...
Hva med andre skrytetråder? Er flere freaks som legger ut musikk og bilder, blir da like for spam av det også.
Sitat av Tihi Vis innlegg
Hva med andre skrytetråder? Er flere freaks som legger ut musikk og bilder, blir da like for spam av det også.
Vis hele sitatet...
Det er isfåfall et ferdig produkt som er åpen for diskusjon. Det OP prater om her var ren reklame.
Jeg undres på om Tarantino hadde fått samme behandlingen om han hadde lagt ut en post om premieren av DJANGO UNCHAINED her....
Sitat av mrlee70 Vis innlegg
Jeg undres på om Tarantino hadde fått samme behandlingen om han hadde lagt ut en post om premieren av DJANGO UNCHAINED her....
Vis hele sitatet...
Ja, det ville han sannsynligvis. Eller så ville innholdet vært så allment interessant at det ville fått stå. En ukjent film fra en ukjent person som blir postet i reklameformål har ikke samme kravet på vern som Tarantino. Så har også han jobbet i 20 år med å opparbeide seg det privilegiumet

Som et tips til neste gang: Det går fint ann å skrive på forumer om ting man lager selv, men man må gjøre det på en riktig og inkluderende måte - som f.eks. ved å spørre om kritikk, tips og råd eller lignende. Da får du frem budskapet om filmen din, samtidig som du ikke kommer med en ensidig monolog om hvor bra filmen din er (jeg har ikke sett den originale posten din, så uttaler meg på generelt grunnlag).
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av mrlee70 Vis innlegg
Jeg undres på om Tarantino hadde fått samme behandlingen om han hadde lagt ut en post om premieren av DJANGO UNCHAINED her....
Vis hele sitatet...
Ja.

Du er velkommen til å hive ut ein post på skryteplassen når filmen er tilgjengeleg, men ein poster og reklame om ein film som kjem næraste uka er reklame. Det kan du betale for, eller du kan finne andre plasser for det.

(Tarantino hadde fått hardare medfart, ettersom det er komersielle interesser).