Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1358
Jeg har i det siste oppdaget flere russiske streamingsider som funker helt fantastisk til mitt bruk, men både streaming i HD og med tekst om man vil. Medlemskapet på den jeg har brukt til nå gikk nettopp ut, og jeg er på jakt etter en ny. Det er litt vanskelig å få tilgang i det hele tatt til disse sidene, siden man må ha invitasjon før man i det hele tatt kan betale noe eller registrere seg, og jeg har ikke akkurat flust med russiske venner.
Greia med disse russiske sidene er at det er veldig billig, og man betaler på en måte bare en donasjon til siden, i stedet for et månedlig abonnement. Men nå kommer problemet, jeg vil ikke bruke VISA til dette, da jeg ikke helt vet seriøsiteten til disse nye, og jeg kjenner ikke til de andre betalingsmåtene de tilbyr (de har ikke paypal).

Kjenner noen av dere til WebMoney, Yandex eller Qiwi? Er dette like trygt og greit som paypal?
Har ingen forslag til sider, men bruk Visa Spendon, det er omtrent så sikkert som du kan få det uten å bruke ditt eget VISA-kort.
Kan man bruke det om ikke Spendon er et alternativ som tilbys? Bruker man det som et vanlig visa?
Jepp, blir brukt akkurat som et vanlig visakort bare at det er anonymt.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Spendon er et visakort som kan brukes alle steder et visa kan.
Kult! Takker for svar. Da blir det vel å kjøpe spendon for meg da!
Mens vi er her.. har du link til noen slike sider ?
Hmm. Jeg vet ikke om hvorvidt det er lov til å linke til slike. Det er jo betalingssider, så det er kanskje lov. Jeg gir det et forsøk, så får heller mods slette denne posten om den bryter noen retningslinjer.

turbofilm.tv
watch.is

Men vil du lengre enn til innloggingssiden må du nok grave selv
Sist endret av Duckyuck; 30. august 2013 kl. 22:08.