Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1601
Heisann.

Jeg har en gammel hotmail-konto som jeg har hatt i flere år, som dessverre har fått gjennomgå for så mye junk-mail etc, så jeg har valgt å lage meg en ny. (ble for mye arbeid med opprydding etc)

Nå til spørsmålet;
Jeg ønsker å kunne gå fra den nye kontoen, og inn på den gamle. Jeg vet det går, jeg vet bare ikke hvordan. så Hvordan?

Det er noe som heter konto-alias, der du kan legge til en annen mail-adresse, men jeg ønsker å få holde mailene separat, bare at jeg "gå fra den ene til den andre" uten å måtte logge inn og ut igjen.

Hjelp mottas med stor takk
Dette går dessverre ikke lengre. Det er par måneder siden som hotmail gjorde denne funksjonen utilgjengelig pga sikkerhetårsaker. Om det er noen utveier utenom dette, det vet jeg ikke.
Du kan bruke office outlook og ha alle kontoene samlet der.
Sist endret av Fuzzybossen; 5. desember 2013 kl. 05:32.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Du kan bruke office outlook og ha alle kontoene samlet der.
Vis hele sitatet...
Kan jeg da holde dem separat, men "på samme konto"?

Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Dette går dessverre ikke lengre. Det er par måneder siden som hotmail gjorde denne funksjonen utilgjengelig pga sikkerhetårsaker. Om det er noen utveier utenom dette, det vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...


For noe dritt. Syntes jo dette var skikkelig lurt.. jaja, får se om jeg får til videre.
Takk for svar
Sitat av camaro37 Vis innlegg
Kan jeg da holde dem separat, men "på samme konto"?
Vis hele sitatet...
Du holder dem separat, men ikke på samme konto. Det vil være uavhengige kontoer uansett hvordan du gjør det, men du har alle samlet på en plass, og kan sjekke dem samtidig uten å måtte logge av den ene og logge på den andre. - Du kan også lett velge hvilken mail du skal sende fra.
du kan sette de opp mot lokal mailklient som ms office outlook, da vill du kunne ha begge på samme mail profil, men kontoene vil være separate
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Du kan bruke office outlook og ha alle kontoene samlet der.
Vis hele sitatet...
Er det noen begrensning på hvor mange kontoer man kan ha da? På gamle hotmail var det maks 5 sammenkoblede kontoer.
nei det er ingen begrensninger på hvor mange mailkontoer du har i ms office outlook da dette er en mail klient og ikke en mail tjeneste som hotmail.com

eneste jeg kan komme på ifarta er at du ikke kan ha mer en 1 exchange konto per profil i outlook, usiker på grenser når det kommer til pop og imap kontoer