Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 865
Hei. Jeg har et problem med en rooted HTC Desire. Når jeg slår på tlfen så blir det en forever bootloop. Jeg kommer inn på fastboot men når jeg vil inn på recovery så skjer dette: http://youtu.be/IRfP1z_jczE

Jeg har ingenting viktig på telefonen og om den stryker med så får den bare gjøre dette nå, så om noen har noen gode tips så prøver jeg det.

Har lagt 1 år ca og da hadde den også bootloop men det fikk jeg fikset. Fikk brukt den i ca 3 uker, men var av og til den låste seg helt så batteriet måtte ut og inn men her om dagen streiket den helt.

Bare spør om dere lurer på noe.

Takker
Sist endret av RaiserTeos; 25. september 2012 kl. 21:09.
Du kan prøve å flashe recovery på nytt, det måtte jeg når jeg fikk bootlop på min gode gamle Desire S.

http://gyazo.KennethD.net/i/f39839025d5cc824e137.png
Sist endret av Mkvarner; 25. september 2012 kl. 21:27. Grunn: Dobbelpost o_O
Når jeg fikk bootloop på min, så brukte jeg power down. Så venta jeg litt, og så skrudde den seg på som normalt. Funka av en eller annen grunn ikke hver gang tho
Video skal virke nå. Gjerne gi meg en step by step, er lenge siden jeg holdt litt på med det så det er gått i glemmeboka
BTW, for min metode, så må du unplugge tlf fra USB, men det ødelegger kanskje for det du holder på med
Power down virket ikke... Har litt info fra Bootloader:

BRAVO PVT3 SHIP S-ON
HBOOT-0.93.0001
TOUCH PANEL-fail
RADIO-5.09.05.30_2

Vil gjerne få denne telefonen til og virke siden det er den eneste jeg har!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Man ser jo det står TOUCH PANEL-fail i bootloaderen.

Streiket den uten videre? Det er nok mest sannsynlig software-feil uansett.

Prøv dette: Slett det du har på minnekortet ditt.
Last ned en ROM herfra (.ZIP) Viktig at denne er .ZIP og inneholder navnet PB99IMG!!

Hvilken ROM du tar for du se selv, aller helst prøv en lik du har, funker ikke det (feil bootlaoder, eller versjon), prøv en annen.

Så renamer du filen du lastet ned til PB99IMG og legger denne på minnekortet.

Boot opp i bootloaderen, og den skal begynne å reflashe.

Edit: Om du kommer inn i fastboot, så prøv med en RUU heller.
Sist endret av Fleff; 26. september 2012 kl. 17:49.
Vist du ser på youtube klippet jeg har lagt ut så ser du hva som skjer. Jeg får prøve det i morgen.
▼ ... over et år senere ... ▼
Lenge siden jeg fikset problemet, eller ''fikset'' det. Problemet kom igjen her idag, og tro det eller ei slik jeg ordnet det var at jeg ble så irritert når det skjedde om og om igjen fikk jeg delja mobilen i bordet i det skjermen fadet ut og vips, feilmelding vekk. Samme gjorde jeg idag, ikke like hardt som sist gang, men hardt nok til at det funka Vil ikke anbefale denne måten for alle meeeen......