Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 565
Heisann, jeg har et lite problem med min pc; skjermen går i svart oftere og oftere jo lenger pc'en har stått på mens jeg f.eks ser på film (ikke rører tastatur eller mus) selvom jeg selvfølgelig har skrudd av skjermsparer


Det er også et problem som gjør at pc'en går i svart også klikker den hver gang jeg går inn på et spill(noe som krever litt mer en vanlig bruk som f eks bare cod mw2).. akkuratt som at den blir overopphetet på en måte men jeg har nylig renset og formatert pcn men fortsatt samme problem..


Noen her som vet om hva som er feil?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Det å formatere renser ikke skjermkortet. Hvis skjermkortet ditt blir overopphetet ville dette være naturlig. Du burde også sjekke om du har riktige drivere til skjermkortet.
Det er kanskje det att pc'en din blir for varm har hatt det samme problemet selv.
Vet jo ikke om det er det men du kan jo sjekke om pc'n er ar når den slår seg av elle fpr svart skjerm. Visst det er problemet så kan du kjøpe ett kjølebrett spm har vifte i seg. Det bruker jeg
Kjør alle scannenen og fiksene til advanced system care. Det er gratis
Høres veldig ut som overopheting. prøv å sjekk om alle vifter er koplet til, og at cpu viftene sitter ordentlig fast over cpuen. Kan også hjelpe å skifte kjølepasta
hrc
Trådstarter
73 0
Det står jo renset og formatert...


Det er det jeg også tror er problemet;(

Får prøve det