Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 997
Hei,
Jeg prøver å finne en film jeg pleide å se på da jeg var liten. Tegnefilm!
Husker ikke mye om denne filmen, men håper at det jeg husker kan hjelpe dere til å hjelpe meg. Prøvd å søke opp på nettet en stund, men klarer ikke finne den. Jeg er 94-modell og kikket på denne filmen kanskje i 5-6-7 års alderen.

Den handler om en liten valp som blir forlatt utenfor et hus i byen. Valpen ligger i en pose/sekk.(Vet ikke helt åssen den kommer seg inn i huset, men tror noen finner den og tar den med inn). Senere i filmen er valpen hos en jente.

Filmen starter med at man ser et lite nabolag og et brunt hus i midten. Tror også det er en slags regnbue over, der navnet på filmen er.
Jeg tror fargen på valpen er grå.

Kommer til å kommentere på denne tråden hvis jeg kommer på noe mer!

Håper noen kan hjelpe meg, på forhånd takk!
Simen med z, ser du er ny her. Søkefunksjonen er utrolig bra på freak..
Den store «Hvilken film er dette?»-tråden
Trådstarter
31 3
Har hatt bruker her en stund men har ikke helt satt meg inn i det enda. Takk for hjelpen! Flytter tråden over dit!
Sitat av zzimen Vis innlegg
Har hatt bruker her en stund men har ikke helt satt meg inn i det enda. Takk for hjelpen! Flytter tråden over dit!
Vis hele sitatet...
Går desverre ikke ann å flytte tråder selv, det må det moderatorer/administrator til å gjøre. Om du ikke tenkte på å spørre der også da

Når det gjelder søkefunksjonen som ble nevnt så har jeg funnet ut den fungerer særdeles dårlig. Det som alltid pleier å fungere for min del er å google "site:freak.no hva nå enn du skal søke på i forumet"
Trådstarter
31 3
Ah, forstår!
Tusen takk, skal prøve det neste gang!