Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1294
Noen som vet om de gamle og/eller nye Star Trek filmene er på Netflix?

http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Tr...m_franchise%29
Den nye er nå på netflix i Brasil og Mexico, moreflicks.com
Ok, takk for svar.
Får man tilgang til at med Media hint.. Hastighet?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Poenget med media hint er at du får større utvalg, mere tilgang. Jeg merker ingen forskjell i hastigheten. Ser på i HD.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av FatMan Vis innlegg
Poenget med media hint er at du får større utvalg, mere tilgang. Jeg merker ingen forskjell i hastigheten. Ser på i HD.
Vis hele sitatet...
Eneste forskjellen jeg ser er at det ikke er norsk tekst med mediahint (obviously) men de fleste av oss skjønner jo engelsk, så det burde ikke by på særlige problemer
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Gig Vis innlegg
Eneste forskjellen jeg ser er at det ikke er norsk tekst med mediahint (obviously) men de fleste av oss skjønner jo engelsk, så det burde ikke by på særlige problemer
Vis hele sitatet...
Ja selvfølgelig. Ettersom netflix da tror du er i USA tilbyr den ikke norsk tekst. Men mange(meg f.eks) foretrekker engelsk tekst ovenfor null tekst, og null tekst ovenfor norsk tekst, i engelsk-språklige filmer og serier.