Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 31908
Sitat av Nokia6280
Kanskje du burde skrive om reglene så det er mindre sjanse for at folk som ikke er tankelsere kan klare å tolke reglene på den "riktige" måten..
Vis hele sitatet...
Klagemuren er til venstre ved glasshuset. Prøv å skjerp deg, og innse at:
1. ivioyner har rett
2. det er ikke noe vits i å diskutere lenger
3. du er en idiot
4. selv om det skulle vise seg at ivioyner ikke har rett så tror jeg egentlig ikke han bryr seg.
Sitat av vidarlo
Det er meg bekjent ikkje så veldig mange som bedriver ting som har titalls tusen brukere, som ikkje vil ha det ut i offentlegheita. Dessuten er holdninga IMHO barnslig - dei som vil vite om norbits veit om norbits, uansett kor mykje hemmelighetsskremmeri det er rundt det. Kven gøymer dei seg for? Tøndel & Co? Sorry, da kan dei ha max. 10 medlemmer...
Vis hele sitatet...
Leste en gang en gåte: Hva er det som er for mye for en, akkurat nokk for to, men ingenting for tre?

Og som det er poengtert her vil det å tro at 12-13k mennesker (av ca. 4.5mill) skal holde en og samme sak hemmlig, være som å pisse i motvind. Det går ikke.

Personlig liker jeg kompiser som får lastet ned programmserier som ellers ikke er å få tak i (med mindre man betaler eksempelvis 500spenn pr halvtimesprogram til nrk). Dette innbiller jeg meg at de fleste av Norbits brukere også liker. Det undrer meg jo derfor litt at de velger å sabotere for sin egen kulturkilde.

Edit: Holder forøvrig med ivioyner, og innser at jeg er way OT.
Sist endret av eXpergefacio; 5. april 2008 kl. 00:58.
Sitat av ulldott
Klagemuren er til venstre ved glasshuset. Prøv å skjerp deg, og innse at:
1. ivioyner har rett
2. det er ikke noe vits i å diskutere lenger
3. du er en idiot
4. selv om det skulle vise seg at ivioyner ikke har rett så tror jeg egentlig ikke han bryr seg.
Vis hele sitatet...
Hvem har bedt deg om din mening? Hvem i helvete tror du at du er? Kalle folk som du ikke en gang kjenner for idiot.. Har man ikke lov til å ha forskjellige meninger uten av at man skal begynne og kalle hverandre for navn?


Jeg innrømmer at jeg gikk off topic fra det egentlig emnet handlet om, men ikke faen om jeg skal trokkes ned på av en ......

Siste posten min i denne posten...

Dere kan fortsette med ja uhmm det dere holdt på med
Du med det lange navnet med e-er og x-er:

Nrk nett-tv er gratis.
Jeg er shiva, ødeleggeren.