Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1483
Jeg og fruen har fått en etterlengtet "frihelg", neste helg.
Med barn, hund, katt og alt som hører med så er det ikke
så ofte vi har denne muligheten. Vi har derfor bestemt oss for
å fly ned til Amsterdam for å slå ut håret!

Vi vil danse og vi er kresne på musikken.

Har kikket litt rundt på nett etter en passende event eller nattklubb mellom førstkommende torsdag til søndag. Finner jo noe, men de djene som spiller på de eventsene jeg finner er litt for "housete". Vi trenger tekno, gjerne psytrance, eller noe annet som går hard og fort Ikke hardstyle.

Noen som har noen tips?
Hva med techno i Tyskland, Berlin på Berghain?
Trådstarter
Ja, vurderte det også.. men kjipt å ikke komme inn da.
Berlin er så mye mer enn Berghain, man finner alltid noe. Også har man jo Frankfurt som også er helt fantastisk på technoscenen.

Har ikke vært mye i Amsterdam siste 15 årene, men det var mye bra klubber back in the days. Aner ikke om de fremdeles finnes. Protocol, Spaze, Kaas (betyr ost, her er det litt stress å google), Future AMS...
Jeg tror at du slipper inn når du er aktiv på freak, liker tekno, psytrance og rusmidler ;D
Sitat av einbrukjar Vis innlegg
Ja, vurderte det også.. men kjipt å ikke komme inn da.
Vis hele sitatet...
Er veldig mange klubber i Berlin som spiller hard techno, feks griessmuehle, //about blank, ritter butzke.

Noen av de jeg selv har vært på. Kommet inn på alle klubbene jeg har forsøkt, litt mindre strengt enn berghain og spiller like hardt. Griess er min favoritt.

Tips til å komme inn er generelt stå rolig i køen, unngå prating i køen og når du kommer til dørvakten er det veldig greit om du kan navnet på noen av djene som spiller den kvelden. Trenger ikke pugge hele setlisten, men kan du noen hjelper det. Ikke alltid de spør, men spør de virker det dumt hvis du ikke kan noen.

Drar du sammen som mann og dame er det desto enklere å komme inn.