Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4735
Er autocad god nok dokumentasjon til at du ikkje får erstatningsansvar?
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Spørsmålet ditt gir ikke mening.

Er Word god nok dokumentasjon for arveoppgjør?
Sitat av druefjes Vis innlegg
Er autocad god nok dokumentasjon til at du ikkje får erstatningsansvar?
Vis hele sitatet...

Du kan fint bryte copyright, patenter eller varemerkebeskyttet materiale selv om du lager det i auto cad. Så nei.
druefjes's Avatar
Trådstarter
mente hvis det er rigtig gjort i forhold til samsvarserklæring og selektivitet på kursene hjemme, å i tillegg bruke anbefalte produdkter

ja eg mangler el sertfikat... men det får jeg en til å se over
Sist endret av druefjes; 23. mai 2017 kl. 22:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av druefjes Vis innlegg
mente hvis det er rigtig gjort i forhold til samsvarserklæring og selektivitet på kursene hjemme, å i tillegg bruke anbefalte produdkter

ja eg mangler el sertfikat... men det får jeg en til å se over
Vis hele sitatet...
Om det er teikna på baksida av ein serviett eller i autocad er i utgangspunktet irrelevant. Det som er viktig er at du har ei gyldig samsvarserklæring å vise til.

Det er svært mykje av boliginstallasjoner som ikkje er teikna, og det er totalt uproblematisk, fordi ei setning skildrer det greit nok.

Selektivitet er i utgangspunktet ikkje eit forskriftskrav heller, men heller eit normkrav. Du kan avvike frå det om du kan grunngi det.