Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4233
lagde det greiene her med noen kompiser for et år siden.
Lurte på om vi er inne på noe, eller om det bare suger balle. :P


[CENTER]http://marorimorningstar.com/Misc/BA1.jpg
BROKEN ACCENT - ACHILLES

[CENTER]http://marorimorningstar.com/Misc/BA2.jpg[/CENTER]MER RÆL HER[/CENTER]
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Jeg syns mange av sangene var bra, selvom jeg ikke likte den første du linka til Achilles. Grunnen til det er at jeg på enkelte punkter har problemer med å høre hva han synger, og dansinger til han med sixpence var noe merkelig.
Sjekka også på spotify og der fant jeg "Bastard" som er den beste av sangene etter min mening.
Bra det her. Hørte bare Achilles da. Må høre de andre senere idag.

@Brillesheik kødder du eller. han er jo helt konge med den dansinga.

Fyren er jo behagelig ironisk og det er dansen også. Konge!
Sist endret av frtoretang; 2. april 2016 kl. 17:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Syns ikke dere suger balle. Chill å høre på, og at man liker det første gangen man hører det er jo bra. Liker vokalen og tror den kan komme langt med en sangtime eller to, og litt bedre engelsk her og der, men det er småplukk. Tommel opp.
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Syns ikke dere suger balle. Chill å høre på, og at man liker det første gangen man hører det er jo bra. Liker vokalen og tror den kan komme langt med en sangtime eller to, og litt bedre engelsk her og der, men det er småplukk. Tommel opp.
Vis hele sitatet...

Er helt enig med korven. De sitter fra første lytting. Nå har jeg fått hørt gjennom et par ganger til og det er ikke veldig mye å pirker på. Vokalen bommet litt et par ganger kanskje kunne uttale vært noe bedre men hekk folk har da gjort karrière som musikere med langt dårligere vokal og tonasjon/uttalelse. Drit bra rett og slett.

Dette er en låt som ville fått meg til å tromme på rattet, synge med og generelt ville fått et smil på fjeset om den plutselig kom på radioen når en sitter i kø.

Har kjapt hørt gjennom de andre nå, og de sitter de også. Tommel opp!

Har dere noen spillejobber lina opp så betaler jeg glatt cover.
Sist endret av frtoretang; 2. april 2016 kl. 20:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Oj, wow dette var absolutt ikke det jeg trodde jeg kom til å høre.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Jeg syns mange av sangene var bra
Vis hele sitatet...
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Har kjapt hørt gjennom de andre nå, og de sitter de også.
Vis hele sitatet...
Oj, kult at dere gadd å sjekke ut de andre låtene også.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Sjekka også på spotify og der fant jeg "Bastard" som er den beste av sangene etter min mening.
Vis hele sitatet...
Sweet! Den er faktisk min favoritt også. og en av de få vi aldri filmet inn en video til av en rar grunn. skreiv og tok den opp når jeg var så evig fyllesyk.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
han er jo helt konge med den dansinga.
Vis hele sitatet...
HAHA! enig.
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Chill å høre på, og at man liker det første gangen man hører det er jo bra.
Vis hele sitatet...
Sitat av frtoretang Vis innlegg
enig med korven. De sitter fra første lytting
Vis hele sitatet...
takker! setter pris på feedbacken. satt å vurderte å drite i hele prosjektet. Nå skal jeg sette meg ned å finne ut av innspillingskjema for et nytt album istedet.

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Har dere noen spillejobber lina opp så betaler jeg glatt cover.
Vis hele sitatet...
Kult! Får se hva vi kan få til i sommeren/høst 2016.
Har du lagt ut Bastard noen andre plasser enn spotify?
Har kun mobil her jeg er nå, og spotify appen er fucked. Soundcloud eller noe?
Hører gjerne den også. Jo mer jeg har hørt låtene jo mer synes jeg dere har fått til et rått og eget lydbilde. Dette er låter en vil kjenne igjen og en vil kjenne igjen Broken Accent.
Kult! Får kjøre whiskeyfylla og rølp neste album også da. Skal se om jeg kan slenge opp noen alternative løsninger for deg.

iTunes
Urørt
Soundcloud
BandCamp


(pluss som sagt Spotify og Youtube da)

håper en av disse funker for deg
Hva er det som gjør dette til folkpunk da? Det er jo bare visepop spør du meg. Folkpunk er jo en del skitnere og hardere spør du meg. Feks denne låta er folkpunk jeg liker, og det er ikke så ulikt det dere lager, men det er litt mere forfylla og vokalene er langt mer raspete.

https://www.youtube.com/watch?v=A9b561e2Gp4
Sitat av Saape Vis innlegg
Hva er det som gjør dette til folkpunk da?
Vis hele sitatet...
Det samme tenkte jeg. Høres bare ut som generisk visepop syns jeg.
Helt greit, men for min del ville jeg laget noe litt mer unikt og fengende, om jeg først skulle lage band og hele pakka der.
Sitat av Saape Vis innlegg
Hva er det som gjør dette til folkpunk da? Det er jo bare visepop spør du meg. Folkpunk er jo en del skitnere og hardere spør du meg. Feks denne låta er folkpunk jeg liker, og det er ikke så ulikt det dere lager, men det er litt mere forfylla og vokalene er langt mer raspete.

https://www.youtube.com/watch?v=A9b561e2Gp4
Vis hele sitatet...
Ikke sant. vi kan jo diskutere forskjellen mellom akustisk punk, folke-rock, rølpe rock, osv. Det vi prøvde på i bandet er folke punk. digget låta du linket til! minte meg litt om Against me! - Baby I'm an anarchist

BROKEN ACCENT - GIRLS WITH DADDY ISSUES

Denne er fra samme skiva vår, kanskje den faller mer i folkepunk smaken. viss ikke, oh well.
Sist endret av Marori; 3. april 2016 kl. 19:21.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Marori's Avatar
Trådstarter
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Har du lagt ut Bastard noen andre plasser enn spotify?
Vis hele sitatet...
La opp musikkvideo til Bastard for en uke siden også.

[CENTER]http://marorimorningstar.com/Misc/bastard.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=20s7rzaf1hY[/CENTER]
Sist endret av Marori; 18. april 2016 kl. 20:33.