Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1134
Hei.

Jeg har et par Argon høyttalere, med Argon BT2 Bluetooth-receiver. Min pc greier å finne og registrere dette, men den klarer ikke koble til. Jeg har ingen problemer med å koble til via iPad.

Jeg får dermed frem dette.

Jeg trykker "koble til". Pc ser ut til å forsøke å koble til da knappen hvor det står "koble til" en stund blir utilgjengelig. Ingenting skjer før det igjen blir mulig å trykke "koble til". Helt uten noen form for feilmelding eller beskjed.

Hjelp
Sist endret av 567; 6. mai 2015 kl. 21:15.
Jeg har et bluetooth headset som jeg må fjerne fra laptopen/ipaden etc. om jeg skal bruke en ny dings.

Er litt stress å gå inn i "devices and printers" for å fjerne bluetooth headsettet (remove device) hver gang jeg skal bytte til ipad f.eks. men det er det som funker for meg ivertfall.

Eventuelt kan du prøve å skru av bluetooth på alle dingser den er parret med, bortsett fra den dingsen du vil bruke, og skru av/på receiveren. Den skal ta bare koble seg på den dingsen som fortsatt har bluetooth på.

Lykke til.
567
Trådstarter
13 1
Takk for svar, men har prøvd det.


Fikk opp dette nå når jeg feilsøkte
http://bildr.no/thumb/cHFHK0RG.jpeg

høres ut som du må installere bluetooth-driverne på nytt.