Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3552
Kom gjerne med konstruktiv kritikk
Kos dere allesammen ikveld ^^

Andrè Thomson- Tech House mix #03

En til:

Techtronic


Andrè Thomson - Techtronic mix 01.Child - Interplanetary (Original Mix) 02.Adrian Izquierdo - Street (Alessan Main Remix) 03.Joeski - Illicit Love (Original Mix) 04.Gerald Henderson - Columbo (D-Formation Remix) 05.Min & Mal - Freshein (Konstantin Yoodza Remix) 06.Karada, Pedro Mercado, Zoe Xenia - You Take Me There (Behind The Sun) (Rodriguez Jr. Alternative Remix) 07.Bass Monta - Darling (Le Brion & Rha Roo Remix) 08.Groove Phenomenon, Hanna Hansen - Same Man (Sebastien Drums & Rob Adans Remix) 09.Ernst Laut - Man Eats Girl (Girl Eats Man Edit)


Den første har jeg desverre ikke noe playlist på.
Sist endret av Eyeamare; 25. oktober 2015 kl. 05:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
For meg personlig blir det bare en lang kjedelig mixtape. Men det er nok pga av sjangeren du spiller.
Teknisk sett så synes jeg du bommer litt på timingen til tider, venter litt for lenge før overgangen kommer. Noen overganger er veldig brå å du mister den fine flyten i mixen.
Når enn spiller deep/tech House så har du ganske god tid til å sette overgangen. Så mitt tips er at du kjører en lengre overgang der du legger den inn med 0 bass, halv mellom og halv diskant. Bygg overgangen opp å avslutt med å hive bassen inn på rett tidspunkt mens du kutter bassen helt i den sangen du mixer deg inn i. Fra 0 til 100% om du fatter? Ellers så kan jeg jo si at det jeg skriver er bare pirking for mixe kan du! Folk som ikke driver med dette selv, merker ikke di tingene jeg skriver. Dette er det beste jeg har hørt her på freak på en stund. Somregel er det en kid med datakontroller å 0 faens snøring som legger ut sjekk ut sette mitt jeg er dj fantastisk!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ikke mye konstruktiv kritikk å komme med, men her jeg sitter med en sabla bakrus på et hotell og venter på transport hjem passa denne miksen perfekt.
Sitat av tøffel Vis innlegg
For meg personlig blir det bare en lang kjedelig mixtape. Men det er nok pga av sjangeren du spiller.
Teknisk sett så synes jeg du bommer litt på timingen til tider, venter litt for lenge før overgangen kommer. Noen overganger er veldig brå å du mister den fine flyten i mixen.
Når enn spiller deep/tech House så har du ganske god tid til å sette overgangen. Så mitt tips er at du kjører en lengre overgang der du legger den inn med 0 bass, halv mellom og halv diskant. Bygg overgangen opp å avslutt med å hive bassen inn på rett tidspunkt mens du kutter bassen helt i den sangen du mixer deg inn i. Fra 0 til 100% om du fatter? Ellers så kan jeg jo si at det jeg skriver er bare pirking for mixe kan du! Folk som ikke driver med dette selv, merker ikke di tingene jeg skriver. Dette er det beste jeg har hørt her på freak på en stund. Somregel er det en kid med datakontroller å 0 faens snøring som legger ut sjekk ut sette mitt jeg er dj fantastisk!
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener angående in/outs av frekvensene til rett tid. Takker for tipsene
Vil du si det gjelder begge mixene?
jeg fikk bare hørt den ene.
Hvis du liker deep house liker du kanskje remixen min
https://www.spinninrecords.com/talen.../details/37793
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Andrè Thomson # Tech house 01
Andrè Thomson # Tech house 02


Lenge siden sist jeg var innom her, men.. Enjoy
Sist endret av Eyeamare; 14. april 2016 kl. 04:50.