Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1924
Ramper opp til EP release 19. april, her er noen av versene som ikke fikk plass. Spilte det inn over noen Eminem-instrumentaler jeg brukte på mitt første prosjekt i 2013, funker det?

Shoutout til Freaks, hvor er alltidvandrer? I miss you bro.

https://www.youtube.com/watch?v=DsiveLc0Ty8
Sist endret av kongamf; 2. april 2016 kl. 14:37.
Dette likte jeg ikke. Rett og slett.
Du holder takten, men det er bare noe med stemmen din som ikke passer i sjangeren, synes nå jeg.
Synes ikke rimene dine var særlig imponerende heller.
Må desverre si meg enig med Pope... Du har ikke stemmen til rap - teksten var virkelig ikke noe særlig å skryte av.
Nå vet jeg ikke om dette var seriøst eller en parodi, men du traff dårlig med flowen, du har ikke stemmen til å rappe, og det er ukult å disse folk som faktisk har talent..
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Hehehe

Til de som ikke tok spøken kjenner jeg disse tre på ekte De er venner av meg som bare kødder
Du kjenner ikke meg i virkeligheten, kongamf...
MYE trening og skriving så kan du kanskje bli helt ok... ikke meningen å være kvass, men bedre høre sannheten, en å få for seg at det kan bli karriere og fame.
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Du kjenner ikke meg i virkeligheten, kongamf...
Vis hele sitatet...


Men hva synes du jeg skulle skrevet om? Hva hadde du hørt på?
Altså, fra mitt perspektiv er det ikke snakk om "hva man burde skrive om" - Uansett om du kjenner de som skrev tidligere så er jeg fortsatt enig i hva de sier.. Noen ganger funker ikke teksten og man må bare begynne på nytt. Tror du vil ha sunt av å bruke en annen beat.

Når det kommer til stemmen så syntes jeg ikke at den passer så bra til rap - det blir ikke særlig fengende. Kan være andre her syntes noe annet, men det må bli mitt 'brutalt' ærlige svar.
(Startet med rap i 2001. dette er en låt jeg har laget: LINK så du vet fra hvem denne tilbakemeldingen kommer fra og det ikke bare er et anonymt ansikt for deg)

[CENTER]-------------------------------


[/CENTER]
Skjønner ikke helt klagingen, syns stemmen din er i samme gate som tore pang og bvis. Men de bruker den bedre. altså vi kan sette på for eksempelt artist X fra 1999 og artist X fra 2016 og han har samme stemme men har lært å bruke den bedre. poenget mitt: å si at stemmen din ikke passer til rap skjønner jeg ikke.

Jeg hører ikke på det meste av rap lengere og du er en del av grunnen til det. "hei pikken min er så stor. og dama di sitter på den. og jeg selger så masse skiver". hjelp meg jeg sooooooovner her.

Sjekket noe av det andre du la ut også Kong Amf. Liker det som er skikkelig lagt. med bra musikk videor og mixing, og som sitter bedre. "bare hvis" var en kul konsept låt. Du gir ut regelmessig stuff, som alltid er en pluss. Du er en teknisk flink rapper.

Men hvorfor skriver du? hvorfor lager du musikk? Det jeg ser er du som reker rundt og leker cool foran kameraet. slikker deg på leppene med solbrillene på. Hva vil du jeg skal sitte igjen med? Vil du at damene skal danse musikk din på fester? for da må du ampe opp grooven og technoen. vil du at jeg skal føle noe? for da må du faktisk skrive noe ekte. du gjør ingen av delene nå.

Men jeg er gammal og grå. og skjønner meg ikke på dagens musikk.
mmm nå fikk jeg lyst til å gå og setter på atmosphere - trying to find a balance
Sist endret av Marori; 6. april 2016 kl. 17:16.