Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 493
Jeg er i begynnelsen av 20 årene og har ikke fullført VGS på grunn av helsemessige årsaker i tenårene, og har ingen jobberfaring. Nå er jeg heldigvis mye friskere og vil jobbe innen noen form for IT, jeg har tatt et par forskjellige microsoft sertifiseringer og har vært heldig nok til å nå være i arbeidspraksis hos et veldig greit selskap der jeg får opplæring i å jobbe med helpdesk.

Når jeg er ferdig der har jeg veldig lyst til å flytte og prøve meg på en av de utenlandske helpdesk jobbene i sør europa, med mindre jeg får jobb tilbud her som jeg ikke kan takke nei til i verstefall er det ikke noe for meg og jeg flytter tilbake til norge, men da er ivertfall den erfaringen litt relevant når jeg flytter tilbake uansett siden plannen er å jobbe innen helpdesk og prøve å jobbe meg opp derfra, kanskje begynne på skole igjen en gang i fremtiden. Men spørsmålet mitt er om jeg i det hele tatt hadde fått jobb der nede med tanke på hvor lite erfaring jeg har? Har hørt noen si at de tar hvem som helst som er 18+ men lurer på om noen her har erfaring med slike jobber og isåfall hvor mye erfaring de hadde da de fikk jobben?
Synes du har en grei profil for de jobbene med at du allerede jobber på helpdesk. Har du itillegg okay referanser fra de så er det bare til å pakke baggen.

Har hatt flere slike jobber og mitt tips er at du finner ett selskap som betaler mer en lokal lønn og de minste løningene du kan vente i noen av de jobbene er i underkant av 1000 euro i måneden. Og du kan ikke forvente så mye mer en 1700- 2000 euro i måneden.
Trådstarter
2 0
Sitat av Janikverulani Vis innlegg
Synes du har en grei profil for de jobbene med at du allerede jobber på helpdesk. Har du itillegg okay referanser fra de så er det bare til å pakke baggen.

Har hatt flere slike jobber og mitt tips er at du finner ett selskap som betaler mer en lokal lønn og de minste løningene du kan vente i noen av de jobbene er i underkant av 1000 euro i måneden. Og du kan ikke forvente så mye mer en 1700- 2000 euro i måneden.
Vis hele sitatet...
Takk for tips, ser en del av de reklamerer for 20-23k euro i året, så lenge det ikke inkluderer bonuser og sånnt så tror jeg det bør være nok, enig i at rundt 1000 hadde blitt vanskelig å klare seg med