Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1244
Hei folkens!
Jeg har nå holdt på i 2 måneder med et hobby prosjekt, der jeg har lært masse nytt innenfor php og jquery.

Nettsiden er en online glose prøve, der brukeren kan kjøpe tilgang til å lage en test. Denne testen kan brukeren da endre i løpet av de 24 første timene, etter dette blir testen permanent.

Feedbak er verdsatt.
Ps. Jeg skal manuelt sette inn "tester" på brukerene deres

Linken er altså: http://wordtester.net/

-Fredrik

Testbrukernavn: bruker
TEstbrukerpassord: 123

For dem som ikke vil registrere seg!
Du bør endre på "Log inn" og "Log ut". Synest også det som står skrevet på indexsiden bør endres helt.
Enig med magnisx, bør stå logg inn. Fint design og slikt. Det bør også ha flere "faner" med forskjellig innhold, slik som info om nettsiden. Du bør også endre på teksten, og ser ut som et dikt når det er midtstilt.
Sist endret av trygve; 4. desember 2013 kl. 20:59.
Nja, nettsiden og prinsippet er greit. Uansett er det flere momenter som gjør at jeg ikke ser nettsiden som troverdig. Jeg skal prøve å forklare så godt det lar seg gjøre:

- Fargebruk (Nettsiden i helhet ser veldig useriøs og trist ut. Lær deg bootstrap og hvordan en nettside blir bygd opp fra det. Det vil garantert gjøre helhetsinntrykket mye bedre, og selvfølgelig førsteinntrykket).

- Engelsk (Mye engelsk på siden som du burde fikse. Målgruppen er vel norske ungdommer??)

- At du i det hele tatt velger å ta betalt for at ungdommer skal få lagd sin egen liste er idiotisk. Ingen kommer til å betale, tro meg. Har du sett om det finnes konkurrenter feks?

- Teksten i midtboksen var umulig å lese. Vel, man kan lese det som står der, men etter man har lest alt husker man ikke den første setningen fordi det er alt for kompakt og lite fengende. Fengende er nytt stikkord.

- Fengende: Du må gjøre nettsiden din eksklusiv. En slik nettside som dette appellerer til ingen, myk opp siden med lysere farger. (Igjen, se på bootstrap - google it).

Ellers, lykke til. :-)
Sist endret av Frenity; 4. desember 2013 kl. 21:12.
Sitat av Twiinkee Vis innlegg
Hei folkens!
Jeg har nå holdt på i 2 måneder med et hobby prosjekt, der jeg har lært masse nytt innenfor php og jquery.

Nettsiden er en online glose prøve, der brukeren kan kjøpe tilgang til å lage en test. Denne testen kan brukeren da endre i løpet av de 24 første timene, etter dette blir testen permanent.

Feedbak er verdsatt.
Ps. Jeg skal manuelt sette inn "tester" på brukerene deres

Linken er altså: http://wordtester.net/

-Fredrik

Testbrukernavn: bruker
TEstbrukerpassord: 123

For dem som ikke vil registrere seg!
Vis hele sitatet...
Jeg likte siden, men jeg mener du bør ha mer info om siden på forsiden, og heller ha den tabell greia på en egen side! Men det er en smakssak! Evt en egen side hvor du forteller om siden osv! Stå på
Konseptet syntes jeg er utrolig bra, har du tålmodighet så tror jeg det kommer til også slå ann.

Som det alt er nevnt her så ville jeg ha flyttet den tabellen til en egen side, heller hatt mere info på forsiden om hvorfor man skal bruke det osv.

Stå på med siden og lykke til =)
Sikkerhetsklarert
Det heter gloseprøver, ikke glose prøver.
Sitat av Pjukern Vis innlegg
Det heter gloseprøver, ikke glose prøver.
Vis hele sitatet...
Ikke heng deg opp i små detaljer i oppstartsfasen
Sitat av Rectyg0o Vis innlegg
Ikke heng deg opp i små detaljer i oppstartsfasen
Vis hele sitatet...
Ehhh, jo?! Er det noe som er viktig så er det rettskriving.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Ehhh, jo?! Er det noe som er viktig så er det rettskriving.
Vis hele sitatet...
Det er sant nok, men husk at små feil og detaljer kan rettes underveis! Lag en grov skisse først så til detalj nivå
Hei igjen!
Takk til alle som har kommet med forslag til endringer og menigner, det hjelper mye!
Holder på å lage et litt mer "fargerikt" design nå, vil poste updates når det skjer drastiske endringer!

-Fredrik
prøver du å gjenskape quizlet.com?