Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 717
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Bildene er tatt med Fujifilm Finepix 2800z. 1600x1200 resizet ned til 640x480. Ingen av bildene er mikset og trikset med.

Bilde 1: Makrobilde fokusert inn på hundekjeksen.
Bilde 2: Bilde av asfalt tatt stående oppreist med 6x optisk zoom rett ned i bakken
Bilde 3: En gammel garasje med knust rute.
Bilde 4: Igjen et makrobilde.
Bilde 5: Innmaten i et gammelt, men godt kamera.

- Trykk på meg
Ekstremt deilig kvalitet på bildene. Tips: Ikke kjøp digicam til under 2000,- , det gjorde undertegnede.
Snikreklame for Bare Egil Band også gitt.
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Ekstremt deilig kvalitet på bildene. Tips: Ikke kjøp digicam til under 2000,- , det gjorde undertegnede.
Vis hele sitatet...
mitt kostet 4600,- med batteri, batterilader, veske og en 128 mb smartmediabrikke .
Better than thou.
Selv hadde jeg tenkt meg et Canon EOS 300, men kanskje jeg skal gå digitalt isteden. Hvor kjøpte du kamerat?
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Carlo
Selv hadde jeg tenkt meg et Canon EOS 300, men kanskje jeg skal gå digitalt isteden. Hvor kjøpte du kamerat?
Vis hele sitatet...
det canonkameraet minner mistenkelig om et vi har, hvis ikke samme modell, en ganske lik en. uansett er det et meget bra kamera.

jeg kjøpte mitt fra www.flexi-data.no. helt greit med tanke på at jeg kunne hente utstyret på laksevåg (bergen) ettersom de bestiller varene direkte og lar meg hente det der når de er mottatt. på den måten slapp jeg frakt og ekspederingsgebyr. billig er de også. men hvis du skal ha et kamera til rundt 4 - 5000 er ikke mitt kamera å forakte. hvis du ikke synes zoom er noe spesielt morro ville jeg heller ha kjøpt olympus camedia 300z. det har 2 eller 3x optisk zoom, men har 3 megapiksler. er i samme prisklasse som 2800z'en min.
"Preskumring".. det var et dævens bra bilde! Det syns jeg er bra fotografi!
jeg har bestilt et Nikon Coolpix 2000 fra flexi-data (m/ ekstra 64mb CF kort)

håper det er bra. følger ikke engang med lader
Så bra ut, Nikon er bra kameraer, men det ser ut som at det er litt for mye cyan i bildet av vinduet (det hvite i "rammen"). Har kameraet mulighet for å legge inn ICC profiler?
likte godt asfalt bilde, viser hvor bra kvalitet man kan få med et greit dig kamera nowadays, bra kjøp.
Likte godt asfalt bildet jeg og, skikkelig behagelig å se på, men det er vel bare slik jeg er... Det bildet av vinduet ligner nesten på slike bilder man får med i my pictures mappen i et microsoft operativsystem, slik som skumring etc... Nice work...
asfaltbildet var min favoritt. likte alle sammen egentlig.
/me like photo!

foto goood! fire baaaad!
kjempefine bilder! likte best vinduet... minner meg om et bilde jeg også har tatt btw...

du er kjempeflink!