Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 772
Tips?

Gjerne sko som både er digge og gå i, men som og kan brukes på byen. Hva/hvilke sko bruker dere?
New Balance 550 er ganske trendy for tiden, utover det så er air force 1 klassiker hos meg, sykt fede sko + mega gode og gå i!
Vil du ha noe litt mer sporty er air max 90 - 95 - 97 mega gode og ser mega godt ut! 97 har dog ikke lige så god komfort som de andre nevnte!
Air Force 1 mafian kommer til å spamme ned denne tråden

Jeg for min del er en sucker for adidas sine serier; Superstar, Spezial, Samba og Gazelle - Disse får du i alle tenkelige fargekombinasjoner, er gode og gå i og avhengig av design kan de fungere til alt ifra en litt sporty dress, skatingklær, speedo, streetwear og casual-formal outfits
Jeg har slitt ut 10-15 par med AF1 og superstars, men det er jo egentlig dritt sko med helt flate såler og null demping. Er på utkikk etter noe annet sjøl men alt ser så jalla ut..
Trådstarter
Sitat av puppetwar Vis innlegg
New Balance 550 er ganske trendy for tiden, utover det så er air force 1 klassiker hos meg, sykt fede sko + mega gode og gå i!
Vil du ha noe litt mer sporty er air max 90 - 95 - 97 mega gode og ser mega godt ut! 97 har dog ikke lige så god komfort som de andre nevnte!
Vis hele sitatet...
Er AF1 så digge og gå i, eller ser dem bare bra ut? Mistenker at det er pga utseende + populariteten at folk kjøper dem.

Sitat av UncleSam Vis innlegg
Jeg har slitt ut 10-15 par med AF1 og superstars, men det er jo egentlig dritt sko med helt flate såler og null demping. Er på utkikk etter noe annet sjøl men alt ser så jalla ut..
Vis hele sitatet...
Hva med adidas ultraboost? Visstnok helt ekstremt digge og gå i.
Sist endret av klattus; 3 uker siden kl. 13:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hoka Bondi. Bare glir avgårde.
Kommer jo helt an på hva din hverdag går ut på, men hva enn det måtte være unngå de lookalike joggeskoene fra Nike/Adidas som var fett når man gikk på ungdomskolen i 9. Klasse. New Balance 550 ligger innen sjangeren jeg hinter til.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hoka Bondi. Bare glir avgårde.
Vis hele sitatet...
Må skrive under på hoka. Er som å gå på luft.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Må skrive under på hoka. Er som å gå på luft.
Vis hele sitatet...
Ja det er ganske sykt. Er som om det er sann barnehageunderlag over hele verden.
Sist endret av Astro Man; 3 uker siden kl. 16:58.
Adidas ultraboost r mad comfy, føles som å gå på en sky. Kanskje ikke særlig hype sko men Basic og behagelige.
Trådstarter
Sitat av Hasjmonsteret5 Vis innlegg
Adidas ultraboost r mad comfy, føles som å gå på en sky. Kanskje ikke særlig hype sko men Basic og behagelige.
Vis hele sitatet...
Sett veldig på de, alle sier det samme.

Er det Ultraboost 21 eller 22 du har?
Sitat av klattus Vis innlegg
Sett veldig på de, alle sier det samme.

Er det Ultraboost 21 eller 22 du har?
Vis hele sitatet...
Har 21
Sitat av klattus Vis innlegg
Tips?

Gjerne sko som både er digge og gå i, men som og kan brukes på byen. Hva/hvilke sko bruker dere?
Vis hele sitatet...
Akkurat sko bør kjøpes etter hva som passer din fot, ikke hva som er kulest eller hva andre anbefaler. For det er ikke sikkert de har en fot lik din.

Det kan være helt enkle ting som høyere vrist enn folk flest, eller at du trår på en bestemt måte.

Har en fot litt utenom det ordinære så er det verdt en tur feks til løpelabbet eller noen som kan sko. Da tenker jeg ikke skobutikken på nærmeste senter der ingen kan svare på enkle spørsmål om sko. Men det finnes typ fagbutikker som selger spesielsko osv i tillegg til vanlige sko, de vet gjerne masse om sko, kan vurdere din fot og vet litt mer om hvilke modeller som kan være gode alternativer for deg.
Ekspert på påstander
Hoka anacapa gtx mid

Vanntett, god demping og allrounder til turer i marka og asfalt. Fint som hverdagsko. Bruker hele året, til og med masse snø og 20 - grader. Jeg er ikke fant av air force 1 fordi flat såle og ingen demping er ikke bra hverdagsko. Hvorfor går ungdommer med air force 1 om vinteren når det er snø og is? De sklir som faen haha
Sist endret av IRead; 3 uker siden kl. 19:08.
Finnes masse kule Dr. Martens, som er meget komfortable og anvendelige.
Lave Air Force ones, hvite eller sorte er tidløst.
Air Max tn, eller air Max 98, deilige å gå i og ser råe ut. Ellers hoka, gode erfaringer med bondi dem veier ingenting og er veldig behagelige og ha på i lengre perioder!