Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1114
Jeg har de siste dagene oppleved at jeg får utrolig lite bud på auksjoner jeg har hos qxl.no
Vanligvis får jeg gjerne 5 bud eller mer hver dag på forskjelle varer, men de siste 3-4 dagene har jeg enten bare fått 1,2 eller rett og slett 0 bud.

Er det dårlige tider for tiden eller er det rett og slett på grunn av at det er helg at jeg får mindre bud?

Noen innspill eller teorier?
Vil tro det går nedover med dem.Ebay har blitt større her til lands og har nok tatt endel kunder fra qxl. Selv har jeg ikke vært innom qxl på 6år.
Når det er helg ville jeg troat du hadde fått inn flere bud enn i uka. Flere som er hjemme og surfer rundt på nettet.
Nå har sikkert varen du selger også en del og si. Er det noe alle kan bruke eller er det en vare for spesielt interesserte.

Dette er bare min mening og kan ikke vise til noe som støtter mine tanker.
Jeg tror Finn har tatt over mye av trafikken på QXL. Jeg tror heller ikke auksjoner er like spennende for folk som det var for noen år siden. De fleste vet hva de ønsker å betale for et produkt og vil heller kjøpe det der og da i stedet for å vente to uker.
Qxl gikk nedom å hjem for ett par år siden syntes nå jeg :-( Værtfall i den kategorien jeg drev å solgte i. Alt for mange som presser prisene etc - Er i grunn det samme på finn.no om man skal prøve å drive business. Håpløst Savner de gode gamletider med 100 salg i uka på qxl og finn