Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  84 4742
Hvordan er noen mennesker i stand til å gjøre dette? Dyr er uskyldige og kan ikke forsvare seg. Er det mulig å få en slutt på dette? Skulle gasset ihjel hver og en av de som utfører sånne handlinger mot forsvarsløse dyr.

|
|
V


http://www.youtube.com/results?searc...ssacre&search=


http://www.youtube.com/results?searc...ssacre&search=
Sist endret av rumpeskum; 2. juli 2007 kl. 17:42.
Mmmm Kfc..
Det mest effektive du kan gjøre for å prøve å stoppe dette er vel å melde deg inn i en dyrevernsgruppe. Selv om det aldri kommer til å bli helt slutt på det.
Sist endret av Bomber; 2. juli 2007 kl. 17:48.
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Jeg syntes synd på dyr som blir misshandlet. Har ikke lyst å se på klippene engang.
Yeah friggin' asia sucks når det gjelder dyreplageri.
ouch! kappa beina av noen dyr som var i live .
ÆSJ!
så noe lignende på petatv en gang, blir så sinsykt kvalm og har lyst til å slå ned de som gjør det
Altså.. hva er vitsen med å gjøre slik?
Jeg synes ikke de burde bli gasset til døde, men heller torurert på samme måte som dyrene selv!
får ikke sett noen av videoene, men hva er grunnen til at de gjør "dette" som dere snakker om? er det under slakting,eller bare for gøy?
Sitat av mrniceguy
får ikke sett noen av videoene, men hva er grunnen til at de gjør "dette" som dere snakker om? er det under slakting,eller bare for gøy?
Vis hele sitatet...
Jeg veit at hvertfall delfinkjøtt smaker bedre når blodet til dyret er fylt med adrenalin når det dør, det kan jo være en grunn til at de driver med det svineriet.
Hvorfor kan de absolutt ikke klare å hugge av hodene til dyrene først, og ikke langpine dem med å flå dem levende?! Helt sykt!
Fyfaen! seriøst dette var for meg jæævlig å se på og angrer at jeg så det. jeg er nå #1 motstander av pels. Skulle skutt hver jævla en av de helvettes dyreplagerne.. trorturert dem til døde selv...
Sist endret av Kugie; 2. juli 2007 kl. 19:17.
Trådstarter
36 4
Jeg har heldigvis ikke sett de selv, det er jeg glad for
Koking av stygge krabber, langsom kveling av slimete fisk,
høns i alt for trange bur, svimerking av kuer. No problem.
men la for guds skyld de søte dyrene få leve.

Alle ser jo at dette er grov dyremishandling,
men vi er ikke mye bedre selv heller.
Det som kommer fram på slike videoer er ikke vanlig praksis,
det er de ekstreme tilfellene.

Hvorfor finnes ikke tilsvarende,
rettet mot vestens dyremishandling?
Å skylde på Kina blir for feigt.
Cheesy video som for meg oppfattes som reinspikket propaganda.
Sist endret av miles; 2. juli 2007 kl. 19:31.
http://www.youtube.com/watch?v=59OT6Q-odrI


Stakkars dyr, de flår dyrene så dreper de de etter de er flodd.

Alle de kattene som er i burene og blir slengt rund som en ball, det er dyreplageri rett og slett.
ADVARSEL! ikke se filmene om ikke dere vil ha fæle drømmer fremover.
faktisk en av grunnene til at jeg registrerte meg her. stakkars dyr. de blir flådd
levende og ligger i en haug og dør i STORE smerter. blødene uten skinnet.. fysj..
tenk selv hvordan det hadde føles å bli flått for skinnet og slengt i en haug for å dø siden.
blir kvalm og forbanna og angrer på at jeg så filmen.

syns egentlig at trådstarter burde skrive en liten advarsel som advarer om sterke bilder.

men om selve topicen foruten mine egne meninger om at personene burde kjent smerten selv, så er jo dette slik det har vært i mange generasjoner i flere land. bedre kjøtt og bedre kvalitet på skinnet(visstnok?)

dette er blandt mange både godtatt og det er vanlig praksis.

forferdelig verden vi egentlig lever i
ja, det er helt umenneskelig

Sitat av Krizzeyboi
Koking av stygge krabber, langsom kveling av slimete fisk,
høns i alt for trange bur, svimerking av kuer. No problem.
men la for guds skyld de søte dyrene få leve.

Alle ser jo at dette er grov dyremishandling,
men vi er ikke mye bedre selv heller.
Det som kommer fram på slike videoer er ikke vanlig praksis,
det er de ekstreme tilfellene.

Hvorfor finnes ikke tilsvarende,
rettet mot vestens dyremishandling?
Å skylde på Kina blir for feigt.
Cheesy video som for meg oppfattes som reinspikket propaganda.
Vis hele sitatet...
vel, jeg er enig i at det du nevner også er dyreplaging.
Men min mening er at det ikke er full så ille som disse videoene, men selvsagt burde ikke heller dette gjøres.
Derfor fåretrekkre jeg egg fra frittgående høner og spiser ikke krabber (liker ikke krabber uansett), spiser ikke mye fisk heller, ikke mer en jeg må
Sist endret av Evelen2; 3. juli 2007 kl. 02:12.
æsj i ene filmen som trådstarter la ut så kokte de en katt levende, dette er noe som får meg til og hatte mennesker.

Dolphin&Whale Massacre in Europe

advarsel kan være sterk kost for noen.
har sett nok slike filmer opp igjenom årene.
jeg orker ikke se flere. Er rein idioti og galskap av de menneskene.

Flå menneske levende. slakt de å gi de som en "go'bit" til hunder.
..Dette er jo ikke bra for dyrene..! (No shit)
Er het jævlig at noen kan gjøre noe slikt. Og hvis de først trenger pelsen, slik som vi skal ha kjøttet fra oksen, så kan de drepe dyret reskt og smertefritt.. Ikke pine og plage dem i timesvis før de skal dø på en elelr annen grusom måte..!

Men har ingen sympati for folk som plager dyr slik!
Folk som gjør sånt er dritt, ikke mer.

Men det er da min mening.
Sitat av super
æsj i ene filmen som trådstarter la ut så kokte de en katt levende, dette er noe som får meg til og hatte mennesker.

Dolphin&Whale Massacre in Europe

advarsel kan være sterk kost for noen.
Vis hele sitatet...
det gjør de med krabber i norge også
Sitat av tecdm
http://www.youtube.com/watch?v=59OT6Q-odrI


Stakkars dyr, de flår dyrene så dreper de de etter de er flodd.

Alle de kattene som er i burene og blir slengt rund som en ball, det er dyreplageri rett og slett.
Vis hele sitatet...

Trodde faktisk jeg var død på innsiden og ikke brydde meg om dyreplageri før jeg så dette... det er jo helt sykt :/
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dj_Evelen
det gjør de med krabber i norge også
Vis hele sitatet...
Krabber har så svakt utvikla nervesystem at det er svært usikkert om dei kan føle smerte. Alt tyder på at krabber sin reaksjon på smerte kun er reflekser i nervesystemet, og ikkje plagsomt eller smertefullt.

Samme gjeld dei fleste innsekt: dei har så lavt utviklar nervesystem at dei ikkje har smerte på samme måte som pattedyr og andre høgare utvikla dyr.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hørte for litt siden at regjeringa ønsker et forbud mot å sette kjeledyr ut i skogen for å dø. F... i meg på tide!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av catch21
Hørte for litt siden at regjeringa ønsker et forbud mot å sette kjeledyr ut i skogen for å dø. F... i meg på tide!
Vis hele sitatet...
Det er alt forbudt, som følge av dyrevernlova §5a.
Hvorfor skal man bry seg om at dyr blir torturert før de blir slaktet og spist, det er greit nok at man ikke skal drepe eller pine andre mennesker, men å bli straffet for å pine og drepe dyr er jo helt latterlig.
Og til de som sier at det er umenneskelig å torturere dyr på den måten, det er jo ikke en mer naturlig måte enn å drepe det brutalt. Jeg hadde aldri klart å gjøre det selv, men jeg mener nå at folk burde få drepe et dyr på den måten de vil.
Sist endret av Seidel Guten; 13. desember 2007 kl. 13:52.
Jeg er ikke for alt dette som vises og holdes på med, men for en trøst kan jeg si at dyrene har ikke samme smerte som mennesker, de tenker ikke "shit detta skjer med meg" eller noen tanker i det hele tatt, så lenge det blir ferdig er det greit.
Så ikke ha mareritt og sånt fordi dyr lider, de har ikke de samme lideegenskapene som oss.
Fæle tiong skjer i verden, så lenge du ikke vet noe, har du ikke vondt, og det er bedre å ikke vite enn å tenke at du ikke kan få gjort en dritt med det.
Jeg orker ikke å begynne å mase om at dere burde bli veggiser eller noe.
Men norske gårder og slakterier er like groteske som de er i Asia.
Norske høns, griser og kyr har utrolige jævlige liv som alle ender på slakteriene.
Griser er stort sett stua sammen på utrolig små plasser og de ser stort sett ALDRI dagslys. De får ALDRI løpe på gresset eller leke med andre griser. Og tenk deg selv hvor stressa de blir av alt bråket det er i en grisebinge.
Og ofte er de i mange timer på slakteriet, og gjerne uttafor i bilen i stekende sol. Og de skjønner at de skal dø lenge før de selv blir hengt opp etter labbene og gassa før de får pulsen kutta. Ingen ville vel behandlet katta eller bikkja si sånn?
Høns står også stua sammen, under stort press som gjør de så stressa at de hakker løs på hverandre.
Det at de har egne ansatte på de største hønsegårdene som går rundt å plukker døde kyllinger sier vel sitt.

Dyr har like stor rett til frihet som vi mennesker har, og jeg kan ikke fatte å begripe hvordan noen kan forsvare det å la ett dyr leve i tortur bare fordi vi må ha mat!

Det beste alternativet er selvfølgelig å bli veggis, men mange mener at det er vanskelig å kutte ut kjøttet (prøv i to uker å se, det er faktisk ikke så grusomt)

Men ett bedre alternativ for mange her er å prøve å kjøpe mest mulig økologisk kjøtt.
En annen fordel med det er at kjøttet ofte smaker bedre, da maten dyrene får er bedre, og det at stresshoromoner ødelegger smaken på kjøttet.
Hvorfor skal man bry seg om at dyr blir torturert før de blir slaktet og spist, det er greit nok at man ikke skal drepe eller pine andre mennesker, men å bli straffet for å pine og drepe dyr er jo helt latterlig.
Vis hele sitatet...
Du må gjerne følge opp påstandene dine med argumenter, særlig når det virker som om folk flest er helt uenige med deg. Hvorfor er det latterlig å si (lovfeste) at dyr også har rettigheter?

Jeg er ikke for alt dette som vises og holdes på med, men for en trøst kan jeg si at dyrene har ikke samme smerte som mennesker, de tenker ikke "shit detta skjer med meg" eller noen tanker i det hele tatt, så lenge det blir ferdig er det greit.
Vis hele sitatet...
Så det er greit å torturere et menneske som ikke har noe språk, og derfor ikke kan reflektere over smerten det opplever? Men vet vel egetlig ganske lite om hvordan dyr opplever smerte, men man kan nok alikevel anta at smerte er smerte, uansett om man er i stand til å tenke "faen, dette gjør dritvondt," eller ikke.
Sitat av Ulvengunnar
Jeg er ikke for alt dette som vises og holdes på med, men for en trøst kan jeg si at dyrene har ikke samme smerte som mennesker, de tenker ikke "shit detta skjer med meg" eller noen tanker i det hele tatt, så lenge det blir ferdig er det greit.
Vis hele sitatet...
Feil. De nevrale mekanismene for å føle smerte er veldig like i stort sett alle vesener med hjerne, spesielt pattedyr, det har ingenting med intelligens å gjøre. Dyr føler smerte akkurat på samme måte som mennesker gjør det. Les litt moderne nevrologi før du lemper ut usakelig svada neste gang.
Sist endret av rune420; 13. desember 2007 kl. 19:25.
Og det å si at mennesker er så utrolig mye mer smarte enn dyr er bare tull. Dyr kan løse utrolig kompliserte oppgaver, og korttidshukommelsen til en sjimpanse er mye bedre enn menneskets.. Og det har jeg fra tv2 nyhetene.
Blir så villt forbanna av det der.. Fy faen til tapere.
Hadde vært bra digg å ha en av de høla der av noen mennesker foran seg?! Hadde hatt adrenalin rennende ut av ørene.. Skulle lagt han ned og slått til jeg traff bakken, og spist han opp etterpå..
Dette er er jo seff helt sykt dårlig gjort mot dyrene. Men jeg må virkelig si at asiatisk kultur ofte er fælest mot dyr som skal slaktes, de har faktisk en formening om at det mer smerte et dyr føler under slakt, det bedre smaker kjøttet.

Flott at folk som peta tar opp dette, men jeg føler at de er verdensmestere i propaganda, og dessuten har jeg fått avsmak for dem pga reptilsaken og det faktum at de tydeligvis har som mål å vegetarianisere verden.

Dessuten skal jeg sitere fra en Nirvana sang: "It's ok to eat fish cause they dont have any feelings. Somthing in the way...."
Sitat av Seidel Guten
Hvorfor skal man bry seg om at dyr blir torturert før de blir slaktet og spist, det er greit nok at man ikke skal drepe eller pine andre mennesker, men å bli straffet for å pine og drepe dyr er jo helt latterlig.
Og til de som sier at det er umenneskelig å torturere dyr på den måten, det er jo ikke en mer naturlig måte enn å drepe det brutalt. Jeg hadde aldri klart å gjøre det selv, men jeg mener nå at folk burde få drepe et dyr på den måten de vil.
Vis hele sitatet...
Sorry for personangrep i diskusjonen, og ja, folk har forskjellige meninger osv osv. Men du er bare tjukk i huet.
Sitat av KimKim55
Sorry for personangrep i diskusjonen, og ja, folk har forskjellige meninger osv osv. Men du er bare tjukk i huet.
Vis hele sitatet...
Det virker sånn...
Jeg håper for dyrevelferdens skyld at han ikke mente det..
Sitat av Joachimsen
Dette er er jo seff helt sykt dårlig gjort mot dyrene. Men jeg må virkelig si at asiatisk kultur ofte er fælest mot dyr som skal slaktes, de har faktisk en formening om at det mer smerte et dyr føler under slakt, det bedre smaker kjøttet.

Flott at folk som peta tar opp dette, men jeg føler at de er verdensmestere i propaganda, og dessuten har jeg fått avsmak for dem pga reptilsaken og det faktum at de tydeligvis har som mål å vegetarianisere verden.

Dessuten skal jeg sitere fra en Nirvana sang: "It's ok to eat fish cause they dont have any feelings. Somthing in the way...."
Vis hele sitatet...
Det at Nirvana sier noe gjør det ikke nødvendigvis sant. F.eks. her kan man lese om hvordan nyere vitenskap viser at fisk føler smerte.

Jeg spiser fisk selv, og mye annet dyreprodukter, men prøver stort sett å unngå ting som kommer fra såkalte "factory farms". Jeg har ikke noe spesielt imot folk som spiser kjøtt, men det som irriterer meg er de som føler at de må rettferdiggjøre seg ved å anta masse svada om hvordan dyr "ikke har følelser" og dermed beviser sin uvitenhet om moderne forskning.

Hvis du vil spise den burgern burde du være mann nok til å godta at du er kjip mot kua den kom fra, uten at du har noe problem med det.
Her har du toppen av idioti. Greit di ikke er mennesker å kan si i fra, men det får gå grenser på hvordan kan kan behandle dyr! Det er faen skammelig at folk orker å legge slike filmer ut?

Det er så mye dyremisshandling rundt om at det er skumelt! Hvorfor behandle dyr så jevlig?
Greit vi er på toppen av næringskjeden men det gir oss ikke retten til å behandle dyr slikt når vi skal ha mat!!

Blir helt varm av slikt som dette!
Sist endret av tøffel; 13. desember 2007 kl. 20:32.
Sitat av rune420
Det at Nirvana sier noe gjør det ikke nødvendigvis sant. F.eks. her kan man lese om hvordan nyere vitenskap viser at fisk føler smerte.

Jeg spiser fisk selv, og mye annet dyreprodukter, men prøver stort sett å unngå ting som kommer fra såkalte "factory farms". Jeg har ikke noe spesielt imot folk som spiser kjøtt, men det som irriterer meg er de som føler at de må rettferdiggjøre seg ved å anta masse svada om hvordan dyr "ikke har følelser" og dermed beviser sin uvitenhet om moderne forskning.

Hvis du vil spise den burgern burde du være mann nok til å godta at du er kjip mot kua den kom fra, uten at du har noe problem med det.
Vis hele sitatet...
Hmm, poenget med den quoten var ikke om fisk føler smerte eller ikke, poenget var at dere andre freakere skulle se pointet i teksten... Fattet du den ikke?

"Det er greit å spise fisk så lenge den ikke føler smerte. Noe er galt.." Fatter du nå? Cobain mener det motsatte!(ikke for å være spydig)

Edit: jeg er da ikke så dum at jeg tar en quote fra en sang og tror at den er faktisk, men quoten har en betydning.
Sist endret av Joachimsen; 13. desember 2007 kl. 20:47.
Sitat av Joachimsen
Hmm, poenget med den quoten var ikke om fisk føler smerte eller ikke, poenget var at dere andre freakere skulle se pointet i teksten... Fattet du den ikke?

"Det er greit å spise fisk så lenge den ikke føler smerte. Noe er galt.." Fatter du nå? Cobain mener det motsatte!(ikke for å være spydig)

Edit: jeg er da ikke så dum at jeg tar en quote fra en sang og tror at den er faktisk, men quoten har en betydning.
Vis hele sitatet...
Hvis sitatet var sarkastisk ment fra Cobains side beklager jeg, det oppfattet jeg ikke.
Men hva er det, er det slakting av hunder og katter i Kina/Korea? Det er ganske syke og dumme greier..kinesisk tradisjonell medisin er bare piss bygget på idiotiske myter, f eks om neshorn, tigrer eller bjørner, og de har like idiotiske myter der om matlaging og pining av dyr også. Kina burde boikottes av hele verden til de blir kvitt dritten.
Sitat av KimKim55
Sorry for personangrep i diskusjonen, og ja, folk har forskjellige meninger osv osv. Men du er bare tjukk i huet.
Vis hele sitatet...
Så jeg er ''tjukk i huet'' fordi jeg driter i om dyr blir pint? I følge posten din lenger oppe så foretrekker du visst å drepe mennesker og spise de opp etterpå enn å drepe ett dyr. hahaha... jeg antar at du er feminist..

Sitat av mr_eff
Du må gjerne følge opp påstandene dine med argumenter, særlig når det virker som om folk flest er helt uenige med deg. Hvorfor er det latterlig å si (lovfeste) at dyr også har rettigheter?



Så det er greit å torturere et menneske som ikke har noe språk, og derfor ikke kan reflektere over smerten det opplever? Men vet vel egetlig ganske lite om hvordan dyr opplever smerte, men man kan nok alikevel anta at smerte er smerte, uansett om man er i stand til å tenke "faen, dette gjør dritvondt," eller ikke.
Vis hele sitatet...
Når sa jeg at det var greit å torturere et stumt menneske? Poenget mitt var bare at hvorfor skal man bry seg om en hund lider i et sekund eller 3 timer det har da ingen innvirkning på deg i det hele tatt, annet enn at du kanskje blir mentalt forstyrret for resten av livet av å se den søte katten Mons bli flådd levende.
Sist endret av Seidel Guten; 13. desember 2007 kl. 23:48.
Vel det er faktisk noe som heter medlidenhet seidel og you ain't got it.
Sitat av StaiN
Vel det er faktisk noe som heter medlidenhet seidel og you ain't got it.
Vis hele sitatet...
Du har rett i at jeg ikke har medlidenhet for dyr, mennesker er noe annet.
Grunnen til at folk reagerer så kraftig er fordi dyrene i filmene er ''søte husdyr'', dyr som de har et forhold til, tror ikke de hadde reagert på samme måte hvis det var videoer av kuer eller griser som ble slaktet. Kanskje det bare er meg, men jeg vet ikke om det er så naturlig å ha medlidenhet for andre raser, det er ikke akkurat ofte man ser elefanten komme den søte antilopen til unnsetning fra å bli slaktet av løven sine klør.
Sist endret av Seidel Guten; 14. desember 2007 kl. 00:39.
Det handler jo ikke om hvordan de ser ut menne hvordan de blir drept.De blir drept så vi skal ha noe å spise, det minste de kan gjøre da er jo å drepe de på en mer human måte.Å vis du ikke ser det er det faktisk noe feil med deg oppi hodet.
Sitat av StaiN
Det handler jo ikke om hvordan de ser ut menne hvordan de blir drept.De blir drept så vi skal ha noe å spise, det minste de kan gjøre da er jo å drepe de på en mer human måte.Å vis du ikke ser det er det faktisk noe feil med deg oppi hodet.
Vis hele sitatet...
Det er ikke akkurat slik at jeg sitter og får orgasme av filmene heller. Jeg har aldri sagt at det ikke ser sykt ut, men for min del kan folk drepe dyr på akkurat den måten de vil. Det skjer sykere ting med mennesker rundt om i verden som man heller kunne brukt energien sin på å få stoppet. Hvis det er noe feil i hodet mitt fordi jeg foretrekker å fokusere på andre problemer enn dyr som blir slaktet på en litt mer brutal måte enn vanlig, så får det nå bare være. Organisasjoner som PETA burde dradd hodet sitt ut av ræven til naboen og brukt energien og pengene sine på noe mer meningsfullt enn å forhindre dyremishandling, det er verken et stort eller viktig problem.
Det har seg jo ikke slik at det sitter 6 milliarder mennesker og skjærer opp hundene sine hjemme.
Sist endret av Seidel Guten; 14. desember 2007 kl. 00:53.
Sitat av Seidel Guten
Det er ikke akkurat slik at jeg sitter og får orgasme av filmene heller. Jeg har aldri sagt at det ikke ser sykt ut, men for min del kan folk drepe dyr på akkurat den måten de vil. Det skjer sykere ting med mennesker rundt om i verden som man heller kunne brukt energien sin på å få stoppet. Hvis det er noe feil i hodet mitt fordi jeg foretrekker å fokusere på andre problemer enn dyr som blir slaktet på en litt mer brutal måte enn vanlig, så får det nå bare være. Organisasjoner som PETA burde dradd hodet sitt ut av ræven til naboen og brukt energien og pengene sine på noe mer meningsfullt enn å forhindre dyremishandling, det er verken et stort eller viktig problem.
Det har seg jo ikke slik at det sitter 6 milliarder mennesker og skjærer opp hundene sine hjemme.
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på en mann på 80kg som kan gjøre en viss motsatand, enn et dyr på 10kg som ikke har gjort noe anna enn å se søt ut. Dyr er helt forsvarsløse ovenfor mennesker.
Tror de fleste her får et helt annet syn på dyremishandling etter at de har sett noen av disse filmene. Det har jeg...

Lurer på hva de syke folkene tenker på når de gjør det. Hadde de vert opp til meg skulle de fått oppleve det samme
Sitat av rune420
Hvis sitatet var sarkastisk ment fra Cobains side beklager jeg, det oppfattet jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Null problem

Seidel Guten, tenk deg at du var den katten som skulle flås levende..
Og så kan du tenke deg om det er likegyldig at mennesker gjør slik med dyr.

Hivs du fremdeles synes at det er likegyldig om katten pines i 5 timer eller om den får en rask, smerteløs død, ja da mangler du alt som heter medfølelse. Med andre ord er du en potensiell serimorder .
Sist endret av Joachimsen; 14. desember 2007 kl. 08:25.
Glad jeg ikke er en fisk. Tenk å bli dratt opp i lufta fra en krok i kjeften. Kjiipt!
Men den har jo ikke stemmebånd, ergo kan den ikke skrike og dermed ikke føle smerte(ironi)
jeg vet om en som filmet at han druknet katten sin, altså holdt katten ned i badekaret sitt helt til katten gikk tom for luft, du kunne se på filmen at katten prøvde å puste inn under vannet før den ble svakere og svakere til den bare fløyt rundt...
det verste med denne filmen er at han som lagde den vant 5000$ for ett eller annet med kreativitet... syk verden.
(filmen fant jeg på deviantart for en god stund siden)

jeg har også sett en annen film for en god stund siden der ett ganske pelskledd dyr blir kastet etter halen og midlertidig slått ut( etter at dem har blitt kastet i bakken ett par ganger) for så flådd levende, du kan også se på slutten av den videoen at dyret er våkent, pels løs og i smerter (du ser faktisk bare musklene til dyret), ooh... dem kappet også av bena deres før dem ble flådd.

jeg har alt for mye raseri akkurat nå til å lete etter filmene eller rette skrivefeil, men de filmene får meg virkelig til å tenke på om mensker egentlig fortjener å eksistere
For alle dere som har lyst til å kjempe mot blant annet dette; meld dere på mailingslista til nettverk for dyrs frihet. ( http://www.dyrsfrihet.no/ )

Nettverket har møtelokaler på Blitz huset i Oslo og arrangerer aksjoner og demonstrasjoner for at dyr skal beholde deres rettigheter, samt å utvide de.

-Først i 2008 blir det en lov mot å kastrere griser uten bedøvelse.
-Mink på pelsfarmer har knappe 4 kvadrat meter og bevege seg på, ganske lite i forhold til de 100 de som regel har i det fri. De lever også store deler av livet i vann, tror ingen peslfarmer har svømmebaseng til minken sin nei...
Dette og mye mer er ting som skjer i Norge idag. Føler du deg ikke litt ille berørt engang, så vil jeg påstå at du lyver eller en empatiløs psykopat.

Anbefaler også alle til å leve livet vegetarisk eller vegansk. http://vegetarforum.net/ Har mange tips til hvordan du skal starte ett kjøttfritt eller kjøtt og animalsk fritt kosthold.

Personlig lever jeg vegan, dvs. helt vegetabilsk mat, og ser ikke hvordan man kan forsvare slike tilstander det er for dyrene idag, det kan sammenlignes med holocaust.
Sitat av Joachimsen
Null problem

Seidel Guten, tenk deg at du var den katten som skulle flås levende..
Og så kan du tenke deg om det er likegyldig at mennesker gjør slik med dyr.

Hivs du fremdeles synes at det er likegyldig om katten pines i 5 timer eller om den får en rask, smerteløs død, ja da mangler du alt som heter medfølelse. Med andre ord er du en potensiell serimorder .
Vis hele sitatet...
Haha...tusen takk for diagnosen Dr. Joachimsen. Så i følge deg så er hele Kinas befolkning mulige seriemordere. Jeg er nok ikke helt sikker på det. Men hva vet nå jeg, du er jo 15 år gammel og vet alt som kan vites.
For min del gir jeg en lang faen i hvordan dyr blir drept fordi jeg ikke har noen medfølelse for dyr.
Jeg har heller ikke noen som helst trang til å drepe dyr fordi jeg ikke har medfølelse for dem.

Sitat av Potrick
For alle dere som har lyst til å kjempe mot blant annet dette; meld dere på mailingslista til nettverk for dyrs frihet. ( http://www.dyrsfrihet.no/ )

Nettverket har møtelokaler på Blitz huset i Oslo og arrangerer aksjoner og demonstrasjoner for at dyr skal beholde deres rettigheter, samt å utvide de.

-Først i 2008 blir det en lov mot å kastrere griser uten bedøvelse.
-Mink på pelsfarmer har knappe 4 kvadrat meter og bevege seg på, ganske lite i forhold til de 100 de som regel har i det fri. De lever også store deler av livet i vann, tror ingen peslfarmer har svømmebaseng til minken sin nei...
Dette og mye mer er ting som skjer i Norge idag. Føler du deg ikke litt ille berørt engang, så vil jeg påstå at du lyver eller en empatiløs psykopat.

Anbefaler også alle til å leve livet vegetarisk eller vegansk. http://vegetarforum.net/ Har mange tips til hvordan du skal starte ett kjøttfritt eller kjøtt og animalsk fritt kosthold.

Personlig lever jeg vegan, dvs. helt vegetabilsk mat, og ser ikke hvordan man kan forsvare slike tilstander det er for dyrene idag, det kan sammenlignes med holocaust.
Vis hele sitatet...
Hahaha... Hvor i all verden ser du sammenhengen mellom kattepining og holocaust?
Sist endret av Seidel Guten; 14. desember 2007 kl. 15:11.