Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 681
Det har seg da sånn at guttungen som fatter er stefatter for, som er ca 15 år.
Han har funnet dette (www.80euromail.com) på nettet og tankte og prøve å tjene noen penger på det.

Siden jeg ikke har hørt om www.80euromail.com tidligere ble det vanskelig å gi noe svar der.

Det jeg lurte på er da om det er noen som har noen kjennskap til dette?

Hvorvidt det vil koste penger, om de har dårlig rykte på seg, hva som evt må til for å tjene penger på det.
Jeg for min del har vel ikke helt troen på lett-tjente penger på denne måten.

Har lest gjennom siden deres, men fint hvis noen kunne gitt meg noen tilbakemeldinger om dette faktisk er noe sereøst eller om det bare er enda en side for å lure uskyldige mennesker.

På forhånd takk
Pretty Princess
Freaken's Avatar
jeg er da medlem der, jeg har tjent 800 euro på og lese emails, men på den stats siden, så står det "money earned: 800" og "real money earned: 0" med liten skrift..

ellernoe lignende.. er i hvertfall sånn at du må verve folk for og tjene virklige penger
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Du kunne jo prøvd søkefunksjonen før du startet en ny tråd om dette

Her!
Sist endret av Kakcoo; 15. april 2005 kl. 18:27.
scherzo's Avatar
Trådstarter
20 0
Har fortalt at det er nok ingenting han blir rik på.

men Freaken, det er vel "real money" som er av interesse, så du tjener penger på å verve folk, akkurat som pyramide spill ellers. Vet du hvor mange må du verve for at det skal være noe å hente og hvor mye du får for hver person du verver?

Men da er det ikke noe som koster noe penger da?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
det aner jeg ikke, men det finnes bedre måter og tjene penger på, og sikkrere..

uansett, vil anbefale dere til å bare la det være, tviler på at dere tjener noe penger..
spør litt på www.skitx.com , der har de noe bedre peiling på slike saker.
Det er bare tull

- Designet av nettstedet representerer i stor grad økonomien
- Kontaktinformasjon, Telefonnummer til en ansvarlig osv.
- Flere sider med informasjon, hjelp osv.

Slikt er vanlig for seriøse sider, de som ikke legger slik informasjon har forskjellig å skjule.

Edit: Nettsteder som driver økonomisk virksomhet og har "Ads by Goooooogle" er bare å glemme med en gang. Annonser fra Google er første stempel på useriøsitet hvis de prøver selge noe.

Det er billig og simpelt.

Unntak fra regelen er private nettsider som ikke har økonomisk virksomhet. De trenger ikke ha kontaktinformasjon, og fyller gjerne opp sidene med forskjellig billig-reklame.

F.eks til hvilken konto skal 80euromail sende pengene DU tjener? og hvilken bank har 80euromail? Hvem er daglig leder i 80euromail? Hva tenker du når DITT kontonummer ligger i en database i Indonesia?
Sist endret av Voyage; 15. april 2005 kl. 21:47.