Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 781
Først av allt beklager om jeg postet på feil sted, viste ikke hvor jeg skulle.
Men ihvertfall jeg har en konto på QXL men måtte ta den siste registrerings delen der man betaler 10 kroner for og gjøre det via sms eller venter noen dager på et brev i posten. Jeg hadde ikke penger på mobilen så jeg lånte en kompis sin mobil. Funka det så alt var ferdig registrert. På meldingen stod det noe sånn her :
Hei og velkommen til QXL.no! Din konto er nå aktivert for kjøp & salg. Du bør nå logge inn og kontrollere din adresse. Klikk på Min konot. Lykke til! Mvh QXL.no

Ikke noe problem trodde jeg, gikk innpå min konto. Trykket på endre adresse.
Men går ikke ann og endre. Bare grå skrift som ikke kan viskes vekk.
Skjønner minus nå. Legger ved et par screens så dere kan se.
Tror qxl bruker noen dager på å sjekke att personinformasjonen som du har skrevet ned stemmer med informasjonen de får ut ifra tekstmeldingen. Slik at de er sikker på att du er den personen du utaler deg for å vere.
Virker det ikke senere, så kontakt QXL. Har måtte skifte diverse før, og de gjør det gjerne. Tror du må skrive de tre første tegnene i passordet ditt til dem hvis du kontakter dem om endringer.
Trådstarter
Ok takk skal du \ dere ha
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
QXL har vel sin egen supporttjeneste?