Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 536
Lurer på om noen kan anbefale metoder å få divx over til dvd?
Tenker da på og spille den på en "standalone" dvd spiller... Har prøvd meg litt før uten særlig godt resultat, tenker da på encore.. programmet vil jo nesten ikke akseptere en jævela divx fil.. ble bare irritert og sluttet å bruke det.
Har også prøvd diverse programmer for å gjøre om til PAL og MPEG2 men da fucka lyden..

Siste jeg prøvde var trial versjonen til "divx to dvd" fra VSO Software.. Programmet ligger der gratis på hjemmesiden dems.. Utrolig bra program.. Problemet var at det var så lite avansert at det er nesten helt ubrukelig.. Kun ta en fil osv.. Men selve konseptet var bra, og resultatet på snutten jeg mekka var også bra.. Håper de vil lage videre på programmet

Uansett.. Det jeg er ute etter er program som kan lage "proffe" menyer og gjøre om fra divx til dvd.. Gjerne NTCS til PAL i samma slengen...
Et dvdmeny program som likner encore hadde ikke vært å forakte...
Du som har over tusen poster har vel lært deg å søke på forumet først?

Uansett, DvdSanta er et fint og enkelt program. Du kan lage enkle menyer også.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
http://www.tmpgenc.net/ funker fint for meg