Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 743
Hei.

Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne posten, så jeg prøver i dette forumet.

En kamerat av meg har en side, som han gjerne vil at skal oppdatere seg med intervaler, fra en pc, slik at han kan få flere treff på telleren sin. Han er ikke interessert i å refreshe siden hele tiden, derfor vil han ha et program/script som kan gjøre dette for han.

Er det noen som vet om noe til hans bruk?

Opera har det innebygd!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew

Kode

<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="3;URL=http://www.some.org/some.html">
kan du bruke på selve siden.. men skal si at det var en temmelig laber ting, å refreshe siden for å få flere treff.. tjener han penger på det? isåfall har det sikkert en sak som teller antall treff pr IP og da kan han refreshe så lenge han vil uten at han tjener noe mer på det..
Sitat av Dweep
Opera har det innebygd!
Vis hele sitatet...
Guide:
1 Høyreklikk i den åpne siden
2a Velg Reload every
2b Trykk på Enable
3a Repeter #1 og #2a
3b Velg tiden fra listen

eller:

1 Høyreklikk i den åpne siden
2 Velg Reload every
3 Trykk på Custom... og resten forklarer seg selv.
Så kjipt, ta heller et SQL- query og tast inn et valgfritt tall

Edit: Det er råttent gjort, men gange sider gjør dette. Har mistanker til flere nettsteder som registrerer et antall nye brukere hver dag - og skriver og svarer på egne poster i forumer osv. Det gjør at det hele ser mer populært ut, en det egentlig er. De som eventuelt skulle svippe innom ser dette og noen registrerer seg, eller følger med populariteten.

Det er egentlig korrupsjon.
Sist endret av Voyage; 10. april 2005 kl. 23:01.
Lag en rask side med META'en i head'en og inkluder selve siden med PHP.
Eller inkludere siden via et lurt script på IT-avisen. I profilen der kan folk poste vanlig HTML som skjema og videre, for det er ikke begrensninger. Kan hende det er mulig å kjøre kode støttet av serveren og.

Så et halvdårlig eksempel her: http://www.itavisen.no/readers/reade...name=geirergoy