Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1138
Jeg skal i påsken ta sopp med noen kompiser på en fin hytte, vi har tatt sopp en del ganger og vet hvordan det funker

Men nå har vi fått tak i 1g mdma krystaller som vi tenker å ta sammen med soppen, har lest litt om det men finner ikke noe spesifikt om det.

1)Skal man ta mdma’en 4 timer inn i sopp turen?

2)Må man dosere mindre på soppen og mdmaen mtp at jeg blander de 2?

3)kan jeg røyke en joint på oppturen til soppen eller mdmaen? Eller vil det bli for hardt?

4)Hvilke dose bør man ta av soppen og hvor mye mdma?

Om noen generelt bare har noen tips eller har gjort dette før setter jeg pris på om dere vil dele deres erfaring❤️
Fuck Mr. Plod!
ta soppen, når oppturen starter tar du mdma og en joint for min del.

dere har jo erfart sopp før, kanskje 2-2.5g (cubensis) + 150mg mdma. fint blir det nok uansett, bare ikke ta flere hundre mg MA
Sopp+mdma heter hippieflip.
Mdma+lsd heter candyflip.

Ta mdma når soppen begynner å kicke inn / 1 time inn i trippen.

Jeg har høy toleranse på hasj så jeg røyker gjerne gjennom hele trippen (små mengder).

2-3g sopp + 150mg mdma gir deg vinger slik at du kan fly opp til himmelen.
Sopp + weed kan gi uventede virkninger. For meg er sopp + weed en oppskrift på 3 timer med tankeloop. Så kan være greit å vente med å røyke til slutten av turen imo
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Pablo Technobar Vis innlegg
Sopp + weed kan gi uventede virkninger. For meg er sopp + weed en oppskrift på 3 timer med tankeloop. Så kan være greit å vente med å røyke til slutten av turen imo
Vis hele sitatet...
er egentlig enig, de første turene jeg tok så droppa jeg å røyke fordi jeg trodde jeg skulle bæde av det.

det har ikke skjedd, men det har skjedd flere folk. for meg blir bare alt behagelig og enda mer vakkert. lettere å håndtere bodyloaden og kvalmen av soppen når jeg er stein.

om du ikke har gjort det før så burde du prøve syntes jeg, start rolig.
Hippieflip dette.
Finhakk soppen, skvis en sitron oppi et shotglass og rør jevnlig i det.
La dette her stå i 15-20 min og ta soppen på styrte, vent 15 min før du tar mdma.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg ville også tatt samtidig. I min bok har de lignende varighet men så har har jeg ikke spist Emma på ti år
Har alltid likt å vente til peaken begynner å dabbe av. Litt fordi at det gjør at hele rusopplevelsen varer lengre, og fordi det noen ganger blir litt for vilt når begge deler peker på likt
Sist endret av Bluesky_; 18. mars 2024 kl. 11:37.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Har alltid likt å vente til peaken begynner å dabbe av. Litt fordi at det gjør at hele rusopplevelsen varer lengre, og fordi det noen ganger blir litt for vilt når begge deler peker på likt
Vis hele sitatet...
Dette er ikke å anbefale men med litt mdma så kan man kjøre på med ganske heftige doser med sopp, og spesielt lsd så kjørte vi i oss store doser når vi hadde mdma 'i bånn'
Følte det var mye lettere å holde seg på den positive siden da.
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Hippieflip dette.
Finhakk soppen, skvis en sitron oppi et shotglass og rør jevnlig i det.
La dette her stå i 15-20 min og ta soppen på styrte, vent 15 min før du tar mdma.
Vis hele sitatet...
Hvor mye effekt har sitronen å si på opptak av sopp? Jeg spiser bare soppen på vanlig måte.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Hvor mye effekt har sitronen å si på opptak av sopp? Jeg spiser bare soppen på vanlig måte.
Vis hele sitatet...
Sitronen hjelper ganske mye. Den bryter ned psilocybin til psilocyn (samme som skjer i kroppen før onset) så det tas raskere opp i kroppen, peaken kommer mye raskere og mer konsentrert og man får en litt kortere tripp som ikke kommer og går så mye, den blir jevnere.
Og jeg synes den blir mer intens.
Har droppa ett halvt gram mdma siden imorges, sjelden jeg tar det om dan, var en tilfeldig kontakt som hadde 2 gram. Jeg begynner altid forsiktig med 100mg men må gasse på etterhvert for å få virkning, har alltid tålt høyere doser en det som er normalt, jeg presterte for noen år siden å dra i mig 2 gram på 3 timer, men da var det "ingen hjemme" på gud vet hvor lenge, var helt blåst, de rundt meg sa jeg hadde hatt det bra.
Kunne godt tenkt meg teste sopp Lemon tek med mdma i bunn som det beskrives her, men uten å røyke. Jeg tåler ikke hash eller weed får bad trips uansett.
Er ecstasy tabletter vanlig kost fortsatt ? eller har kristallisert mdma tatt over ? poppa piller noe voldsomt på 90 tallet, så savner det litt, har ikke peiling på hva som finnes på markedet om dagen. Rosa sopp var min fav. men den fantes bare tidlig til mitte 90 tall. Rave på Sentrum scene med 1000 pers der de fleste gikk på E var noe helt spesiellt. Var ikke mye krangling, bare peace love og unity