Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1366
Gleder meg enormt til å få denne telefonen. Får bare håpe den får plass i lomma med sin 6" skjerm.

Jeg har forhåndsbestilt Nexus 6. Dette var en stund siden, og da sto det at forventet levering var 26. november.

På samme dagen (26. november) virka det som samtlige nettsider endret datoen til ukjent/forventet/forhåndsbestill.

Noen som har noe inside info om når denne kommer til Norge?
Beklager om jeg hijacker tråden din, men er Nexus 5 anbefalt?
Sitat av Nraw Vis innlegg
Beklager om jeg hijacker tråden din, men er Nexus 5 anbefalt?
Vis hele sitatet...
Flere av vennene mine har/hadde den, de var ikke fornøyde. Jeg var heller ikke fornøyd med Nexus 4 jeg hadde.
Jeg er SUPER-fornøyd med min Nexus 5. Hvis du er litt "nerd" er den perfekt, da Nexus-telefoner er de med mest støtte for ROMs basert på AOSP, som er langt penere og raskere enn feks Samsung sin versjon av Android. Er du litt mindre nerd kan du kose deg med å få de nyeste Android-oppdateringene først. Dessverre syns jeg ren/nexus-android er litt for simpel, derfor blir customs ROMs et must for meg. Men jeg ville fremdeles hatt ren Android enn hakkete og stygg Samsung-android.

Ser ingen vits i å oppdatere til 6'ern egentlig. Liker 5'erns størrelse bedre uansett, og hardwaren er fortsatt mer enn god nok til å være rask og smidig til vanlige oppgaver. Spiller dog ingen krevende spill.
6ern har rett og slett blitt underprodusert så det er for få telefoner på markede. Det kan ta opp til en månede før de har fått produsert nok telefoner
Aztec
Source's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nraw Vis innlegg
Beklager om jeg hijacker tråden din, men er Nexus 5 anbefalt?
Vis hele sitatet...
Innlegget til BloodshotEyes oppsumerer fordelen/ulempen med Nexus 5 ganske godt.

Personlig har jeg bare hatt Samsung sine android telefoner frem til nå, men ser frem til å få en "pure" Android når 6'ern endelig kommer.

Kjipt å sitte her nå uten noe info om lanserings dato.