Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1884
Hei!

Jeg sitter med en iPhone 5 som jeg kjøpte like etter lansering. Batteriet begynner å bli ganske så slitent (Må lade en gang om dagen og spare strøm hele tiden). Noen av dere freaks som har erfaring med å kjøpe batterier fra eBay? Får jeg tilnærmet lik batteriytelse som jeg hadde i starten? Er det en vanskelig jobb å bytte batteri?

Takk på forhånd
Jeg har ikke mye å bidra mtp ebay batteri, men Noen iPhone 5 har en batterifeil. Disse byttes ut gratis såfremt du ikke har ødelagt tlf på andre vis. Fukt og knusing f.eks.

Se på denne siden om din tlf er aktuell for utbytting https://www.apple.com/support/iphone5-battery/
Sitat av møkk Vis innlegg
Jeg har ikke mye å bidra mtp ebay batteri, men Noen iPhone 5 har en batterifeil. Disse byttes ut gratis såfremt du ikke har ødelagt tlf på andre vis. Fukt og knusing f.eks.

Se på denne siden om din tlf er aktuell for utbytting https://www.apple.com/support/iphone5-battery/
Vis hele sitatet...
Mobilen min var ikke produsert i rett tidsrom til at jeg får nytt batteri, men takk uansett
Ingen garanti, men har hørt at å bytte batteri på alle Iphone modellene er pretty much det samme.
Bestilte selv skrutrekker med litt ekstra stash for 6kr på ebay, gratis frakt.
Deretter kjøpte jeg batteri fra en annen side, til 120kr inkl frakt. Måtte skru ut 4 lett tilgjengelige skruer på min 4S.

Batteriet er ikke 100% ifht når mobilen var helt ny, men fremdeles mye bedre enn det jeg hadde før (varte maks 45min)
Nå bruker jeg mobilen en god del, fra kl 07-01 hver dag, og må da gjerne lade opp 30% i 17 tiden. Vet det ikke er optimalt, men det spørs helt på hvor høy standard du har, mtp kvaliteten du forventer.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Ingen garanti, men har hørt at å bytte batteri på alle Iphone modellene er pretty much det samme.
Bestilte selv skrutrekker med litt ekstra stash for 6kr på ebay, gratis frakt.
Deretter kjøpte jeg batteri fra en annen side, til 120kr inkl frakt. Måtte skru ut 4 lett tilgjengelige skruer på min 4S.

Batteriet er ikke 100% ifht når mobilen var helt ny, men fremdeles mye bedre enn det jeg hadde før (varte maks 45min)
Nå bruker jeg mobilen en god del, fra kl 07-01 hver dag, og må da gjerne lade opp 30% i 17 tiden. Vet det ikke er optimalt, men det spørs helt på hvor høy standard du har, mtp kvaliteten du forventer.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Jeg har ikke det største behovet, men jeg vil se en positiv forandring iallefall. Da mangler det bare å finne et batteri som har fått god karakter til en fornuftig pris