Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1217
Galaxyen gikk i gulvet i dag, og skjermen lyser i stripete lillafarger.. Altså er det vel innerskjermen som er ødelagt. Jeg har prøvd å få ut tingene mine via Kies, noe som har lykkes til en viss grad. Det er notatene på telefonen som er problemet. Har sikkerhetskopiert og fått en fil som heter SMemo.SSM

Noen forslag til hvordan jeg kan åpne denne filen uten å få en kryptert tekst?
Vil helst slippe å reparere tlfen, skal bare ha ut innholdet.

Lest om at man kan "board-swappe"? Er ikke den mest tekniske, men ser ut som man kan skru ut det inni telefonen og sette det inn i en annen galaxy s3 og få sitt gamle innhold vist på en annen skjerm. Noen som har prøvd?

Trenger egentlig bare tips til hva jeg kan gjøre, på billigst mulig måte for å få lest av notatene mine der folk skylder penger og hele pakka i og med at hukommelsen ikke er helt på topp!

TAKK!
board-swapping hørtes sykt drøyt ut. Samsung er visstnok hundretusener ganger bedre enn iphone, så det må da vel finnes en tilnærmet lik løsning som apple sin icloud.com?

Jeg kan gå på icloud.com og hente ut notater eller hva enn jeg ønsker. Kanskje samsung har noe lignende?