Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1907
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hei,

Skal om noen dager ta meg en smell med dolcontin (25-50mg) og rivotril (1-2mg). Har gjort dette 2-3 ganger før, men aldri med stilnoct. Skal jeg gjøre noe med stilnocten før den kokes opp? Kan den kokes opp sammen med dolcontinen og rivotrilen?

Spar meg for moralpreken og hold deg til spørsmålet. Jeg holder meg bare til nåla en sjelden gang, og ja, det går faktisk ann.
Dette er ikke ment som en moralpreken, men Stilnoct kicker VELDIG, VELDIG fort når du tar det oralt.. Men om du kan injisere det, er jeg noe usikker på, men bare prøv, når du allerede skal injisere tabletter med mer bindestoffer og andre ekle greier.
Tips: Vær VELDIG forsiktig med doseringa på Stilnoct.. Du blir fort ape og oppfører deg som en stor IDIOT på de der
Stilnoctrusen varer heller ikke så lenge
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Tar maks 20mg stilnoct oralt. Ser troll, gnomer og mye annet dritt når jeg tar de.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hei,

Skal om noen dager ta meg en smell med dolcontin (25-50mg) og rivotril (1-2mg). Har gjort dette 2-3 ganger før, men aldri med stilnoct. Skal jeg gjøre noe med stilnocten før den kokes opp? Kan den kokes opp sammen med dolcontinen og rivotrilen?

Spar meg for moralpreken og hold deg til spørsmålet. Jeg holder meg bare til nåla en sjelden gang, og ja, det går faktisk ann.
Vis hele sitatet...

Det går helt fint å koke stilnoct sammen med rivotril ,du trenger ikke gjøre noe med stilnocten før koking,bruk stor bomullsdott.Dolkontinen bør du vel koke for seg selv pga gele-greia og vanskelig opptrekking i pumpa..