Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3944
Ja, idag så prøvde jeg og bestille 24 bokser med Cocaine energy drink fra www.drinkcocaine.net. Jeg fikk som svar at de ikke shippet til Norge, så jeg sendte dem en email om hvorfor de ikke shippet til Norge. Her er svaret jeg fikk.

"Hi,

Norway is not part of the EU so we have to fill in all sorts of customs
forms. Also, we have been told that the drink is not legal in Norway. You
can order if you like, but you will have to know that:

It is absolutely your responsibility if it comes to any customs affairs
and/or fines.
You will have to pay 30 euro shipping costs per tray of cocaine drink.
We are not responsible for anything if there are any problems during
shipping, customs, and/or drinking the cocaine drink.

If you are ok with this, please let me know how many cases you would like
and I can set up the order for you.

Best regards,
Wouter
Drinkcocaine.nl"

Det jeg lurte på nå er at om jeg bestiller 24 bokser med Cocaine, hva skjer da? Tror dere at det kommer til og bli tatt i tollen? Takker for svar.

- Zwift3r
http://www.freakforum.nu/forum/showt...Cocaine+energy
Litt info der.
Sist endret av Volch0k; 11. desember 2008 kl. 23:44.
Trådstarter
18 0
Takker.. Ny i forumet, så har ikke helt fått med meg søkefunksjon osv..

Fra den andre tråden

Sitat av Molykun Vis innlegg
Altså, dersom dette bestilles fra et EØS land kommer det gjennom, men da du bestiller fra USA - No chance.
Koffeindrikker med koffeinlevel som er høyere enn xxx mg eller µg blir omsatt som legemiddel men som kan lovlig anskaffes i EØS land etc.
http://www.toll.no/templates_TAD/Cir...epslanguage=NO
Det står utgått men jeg fikk bekreftet at dette rundskrivet fortsatt gjelder. ANbefaler deg heller å dra til Strømstad og handle inn Thai Red bull. Det er det mer taurin og koffein i +bedre smak enn den vestlige kvalme dritten.
Gl hf
Vis hele sitatet...
Det jeg bestiller nå kommer jo ifra Nederland da.. Men likevel så sa hun jeg snakket med at det var ulovlig i norge..
Sist endret av Zwift3r; 11. desember 2008 kl. 23:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ifølge toll-lenken ser det ikke ut til at det noe problem å bestille fra land som er med i EØS - Sålenge det er til personlig bruk.
Sist endret av Volch0k; 11. desember 2008 kl. 23:52.
Trådstarter
18 0
Hmm.. Takk. Da prøver jeg og bestille ett brett og ser hvordan det går. :P
La oss få høre hvordan det gikk da
Er gjerne andre her inne som trenger energi i disse kalde vinters tider.
You will have to pay 30 euro shipping costs per tray of cocaine drink.

er ikke det litt for vilt bare for frakt?
Sitat av Toadftw Vis innlegg
You will have to pay 30 euro shipping costs per tray of cocaine drink.

er ikke det litt for vilt bare for frakt?
Vis hele sitatet...
Er sikkert sånn at du må betale for vekta ikke sant.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
vet denne er gammel, men hvordan gikk det?

Jeg ville bare legge til at Red Bull kommer i butikk hyllene i starten av mai i norge

Og jeg lurte på om noen har prøvd Jolt Endurance Shots og ZipFizz?
Hvordan brukar man ZipFizz, har sett noen youtube klipp med jackass wannebes som hiver det i seg, jeg går ut i fra at det ikke er sånn det skal konsumeres...
Sist endret av TylerDurden; 23. april 2009 kl. 14:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av low-boy Vis innlegg
vet denne er gammel, men hvordan gikk det?

Jeg ville bare legge til at Red Bull kommer i butikk hyllene i starten av mai i norge

Og jeg lurte på om noen har prøvd Jolt Endurance Shots og ZipFizz?
Hvordan brukar man ZipFizz, har sett noen youtube klipp med jackass wannebes som hiver det i seg, jeg går ut i fra at det ikke er sånn det skal konsumeres...
Vis hele sitatet...
Kommer redbull? sikker?
Sitat av BongItNow Vis innlegg
Kommer redbull? sikker?
Vis hele sitatet...
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=129849
Red Bull kommer i løpet av noen uker, det er sikkert.
We are not responsible for anything if there are any problems during
shipping, customs, and/or drinking the cocaine drink.

Haha, nødvendig å si fra seg ansvaret når personen drikker produktet demmes? Farlige saker?
(jada, det var sikkert med tanke på at drikken er ulovelig i Norge, men det kunne misstolkes)
Sitat av SkeviN Vis innlegg
We are not responsible for anything if there are any problems during
shipping, customs, and/or drinking the cocaine drink.

Haha, nødvendig å si fra seg ansvaret når personen drikker produktet demmes? Farlige saker?
(jada, det var sikkert med tanke på at drikken er ulovelig i Norge, men det kunne misstolkes)
Vis hele sitatet...
VAR ulovlig, cocaine blir vel også lovlig nå som alle de andre "hardcore" energidrikkene blir det.
din røver
Zeco's Avatar
Red Bull kommer i butikkhyllene 1.mai
Hva er den sterkeste energidrikken som finns? I butikkhyllene liksom Blir kanskje veldig vanskelig å sette en mal for hvordan man skal måle dette da... Den med mest kalorier pr 100ml er vel ikke nødvendigvis den sterkeste liksom...
Sitat av Zeco Vis innlegg
Red Bull kommer i butikkhyllene 1.mai
Vis hele sitatet...
Jeg så ikke noe i butikkhyllene idag når jeg var der, sikker på at det var 1 mai?
Sist endret av Defqon; 2. mai 2009 kl. 18:15.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Jeg så ikke noe i butikkhyllene idag når jeg var der, sikker på at det var 1 mai?
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke slik at folk står og venter på at dørene skal åpnes så de får sikret seg den første Red Bull boksen i Norge, hehe... Det vil nok komme sakte men sikkert... Samme er det med diverse godteri jeg ser på reklame, men når jeg skal finne det så eksisterer det ikke..før en stund etterpå:P

Nå bor jeg rimelig nærme Sverige, så kjøpa meg et brett med Bull for å blande ut med spriten Artig...
Er begynt å selge URGE Intense også..

http://no.wikipedia.org/wiki/Urge_Intense
din røver
Zeco's Avatar
Sitat av Defqon Vis innlegg
Jeg så ikke noe i butikkhyllene idag når jeg var der, sikker på at det var 1 mai?
Vis hele sitatet...
Har ikke sett det jeg eller
Men det var 1.Mai det skulle komme, ja. Utifra det jeg har lest og hørt.

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=572166
Der står det at det skulle komme i begynnelsen av mai, bla.
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Hva er den sterkeste energidrikken som finns? I butikkhyllene liksom Blir kanskje veldig vanskelig å sette en mal for hvordan man skal måle dette da... Den med mest kalorier pr 100ml er vel ikke nødvendigvis den sterkeste liksom...
Vis hele sitatet...
vet ikke i norge men det sterkeste er Jolt Endurance Shots eller zip fizz
Sist endret av TylerDurden; 3. mai 2009 kl. 09:40.
Sitat av low-boy Vis innlegg
vet ikke i norge men det sterkeste er Jolt Endurance Shots eller zip fizz
Vis hele sitatet...
Og disse er da ulovlig å importere eller bare ulovlig å selge?
vet ikke, om ingen av ingrediensene er "ulovlig" så burde det vel ikke vere ulovlig å bestille...