Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 554
Har tatt 1mg ksalol og 10mg diaz og får sykere munchies en når jeg røyker. Hva er greia med det? Det hender hver gang jeg rører benzo. Er det flere som opplever dette?
Slettes ikke uvanlig å få munch på benzo. Aner ikke hvorfor, men tipper det henger sammen med at man gir en del mer faen enn ellers.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det har en tendens til å bli en uhemmet versjon av munchies. Mye eksperimentering med rare blandinger man ikke ville funnet på ellers. Nugatti, bacon og sennep i et burger brød stekt i et vaffeljern servert med krem på elns. Lite som måler seg med en skikkelig xandwich
Sist endret av Bothrops; 22. mars 2024 kl. 02:07.
UMULIG å ta xanor uten å få matkick
Jeg har laget mange rare kombinasjoner av diverse snacks mens jeg har vært på benzo. Helt vilt egentlig, men faktisk så har det blitt flere greier jeg spiser den dag i dag, selv uten benzoen.

Har vært så fornøyd til tider at jeg har hatt dollartegn i øynene, typ «dette må jo ut i butikkene, hvem burde jeg kontakte ?».


Genial galskap!
Jeg for min del får total avsmak på mat etter benzo. Det eneste jeg får i meg er supper og shaker, mat med tyggemotstand gir
meg en kvalmende følelse helt uavhengig av dose.
Sist endret av Teacherpreacher; 22. mars 2024 kl. 12:23.
Særlig ksalol gir meg helt sykt munch
Jupp. Magen min blir et svart hull hver gang jeg tar benzo Skulle likt å vite vitenskapet bak det