Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 505
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om 2 dager har jeg klart målet om 150 dager uten hasj. Har røyket sporadisk i flere år, og daglig i 1 år før toleransepausen. Jeg valgte å ta pausen da jeg måtte røyke en bag om dagen og jeg ble ikke så veldig høy selv med topp saker. Dyrt var det også.

Hvordan kommer det til å føles å bryte pausen? Blir det nesten som første gang igjen? Og hvor fort vil toleranse bygges opp igjen?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det blir helt sykt men samtidig et springbrett til å begynne igjen
Jeg hadde 6mnd pause engang for flere år siden og det ble ikke som første gangen og etter 1-2 uker med daglig røyking var det som før igjen. Det var først ved rundt 2 år pause at jeg ble nesten like fjern som i starten og selv etter 2-3mnd var toleransen ikke sånn kjempehøy og hadde god effekt enda.
Anonym bruker
"Vanskelig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir ikke så fjern som man håper og forventer, og etter fem dager er du like innrøyka som før.

Kanskje en vill idé men hva med å ta 150 dagers pause til? Når du begynner å nærme deg et år merker du hvor mye rikere økonomisk du er, hvordan sparte penger og bedre rusfri psyke gir deg bedre livsstil
Jeg hadde 2 uker uten å røyke cannabis nylig. Jeg kan røyke ganske tett/heavy og har gjort det "av og på" siden tenårene. Etter to uker var omme hadde jeg lite toleranse og la merke til at jeg fikk en mye "tykkere" rus fra første session (første jointen var en hel G ) som var veldig forskjellig fra det vi beskriver som virkeligheten. Munchies. Lo for meg selv av dumme videoer når jeg kom hjem på kvelden. Denne "gode" hasjrusen varte vel 3-5 dager med intensiv røyking for min del. Jeg håper den varer lengre for dere som tar lengre pauser! Blir nok å ta en lengre pause selv, for min del. Viktig å være interessert i endrede sinnstilstander, og ikke bare "den ene."
Blir litt mer fjern en vanlig og iløpet av en uke er du tilbake til normalt. Det blir ikke som da man startet igjen. Hjernen din har ikke glemt "fjern" følelsen på 5 mnd og selv om toleransen er borte er man kjent med den følelsen som kommer